گزارش مارکا: کونته فردا مربی رئال می‌شود

گزارش مارکا: کونته فردا مربی رئال می‌شود

سایت رسمی فوتبالی – روزنامه مادریدی مارکا گزارش داده که فلورنتینو پرس در ساعات پیش رو با مدیرانش درباره اوضاع مربی رئال مادرید بحث خواهد کرد و به نظر می‌رسد که جولن لوپتگی در روزهای آتی برکنار شده و آنتونیو کونته جایش را خواهد گرفت.

پنج گلی که رئال در نوکمپ دریافت کرد سرنوشت لوپتگی را روشن کرد. گفته می‌شود کونته ممکن است همین دوشنبه به مادرید برود. شاید هم سانتیاگو سولاری به‌صورت موقت جانشین لوپتگی شود و در بازی جام حذفی برابر ملیا روی نیمکت بنشیند تا این که کونته بیاید.

مارکا نوشته که کونته مربی آینده رئال خواهد بود، به‌ویژه که سرانجام اوضاع قراردادش با چلسی را مشخص کرده است. او حالا می‌تواند بدون آن که ضرر مالی کند، مربی تیم دیگری شود. رییس و هیئت مدیره رئال بر این باورند که موقعیت لوپتگی متزلزل است و می‌خواهند هرچه سریع‌تر او را برکنار کنند.

فلورنتینو بلافاصله پس از بازی با بارسلونا، نوکمپ را ترک کرد و با بازیکنان یا با مربی هیچ حرفی نزد. اعتماد مدیران رئال به لوپتگی کاملا از بین رفته است.

نظر باشگاه این است که یک مربی باید بیاید که شخصیت بزرگی داشته باشد و بازیکنان را به اوج برگرداند، و به اعتقاد آنها، کونته دقیقا چنین مربی‌ای است.

8444