خبررسمی: لوپتگی برکنار شد؛سولاری سرمربی موقت رئال مادرید

خبررسمی: لوپتگی برکنار شد؛سولاری سرمربی موقت رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی-  این خبر رسمی است؛ آنچه از دیشب زمزمه هایش به گوش می رسید، حالا به صورت رسمی اعلام شد: جولن لوپتگی از سمت مربیگری رئال مادرید برکنار شد و این اتفاق حدودا 24 ساعت بعد از باخت 1-5 رئال مادرید مقابل بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ رخ داد. 

همین باخت صبر سران رئالی را لبریز کرد وفلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی با برکناری لوپتگی، سانتیاگو ارنان سولاری آرژآنتینی را به صورت موقت جانشین او نمود.


حالا سولاری گام در مسیری می گذارد که زین الدین سه سال پیش آن را طی کرده بود. درآن زمان با اخراج رافا بنیتس، زیدان از تیم پایه ای رئال جدا شد و هدایت تیم اصلی را در دست گرفت و حالا اتفاق مشابهی برای سولاری رخ داده است.

درطول یک هفته اخیر گمانه زنی های زیادی درمورد برکناری قریب الوقوع لوپتگی به گوش می رسید ولی با برد رئال مقابل ویکتوریا درلیگ قهرمانان اروپا این اتفاق به تعویق افتاد. نهایتا ناکامی رئال در خانه بارسلونا و در ورزشگاه نوکمپ، آن هم در غیاب مسی، باعث شد تا اخراج لوپتگی رقم بخورد.  نتایج ضعیف و جو منفی حاکم بر رختکن تیم (چهار باخت و یک تساوی در 5 بازی اخیر لالیگا و ناکامی تاریخی در امر گلزنی ) باعث شد تا صبر پرس سرآمده و لوپتگی را اخراج کند. بدین ترتیب حضور لوپتگی روی نیمکت مربیگری رئال مادرید تنها 4 ماه دوام داشت. 

باخت های اخیر رئال با لوپتگی مقابل زسکامسکو در لیگ قهرمانان اروپا، مقابل آلاوس ولوانته رقم خوردند و همین باختها باعث شدند تا پرونده لوپتگی درباشگاه مادریدی تدریجا بسته شود. 

 

6363