برای رونالدو، بازی در سری آ راحت‌تر از لالیگا است

برای رونالدو، بازی در سری آ راحت‌تر از لالیگا است

سایت رسمی فوتبالی – کریستیانو رونالدو، خرید بزرگ یوونتوس در تابستان، در این تیم می‌درخشد و دو گل او کمک کرد که تیمش در هفته دهم دو بر یک در خانه امپولی پیروز شود و فاصله‌اش را با دیگر رقیبان در سری آ حفظ کند. اما او چندی پیش روزگار خوشی نداشت.

پس از انتقال 112 میلیون یورویی رونالدو، انتظار بسیاری از او می‌رفت اما او در بازی‌های اول خود برای یوونتوس نتوانست گل بزند. برای بازیکنی که گل‌زنی عادتش شده، آن دوران سختی بود. 

اما او در سری آ، که به کاتناچو و دفاع آهنین تیم‌هایش مشهور است، توانسته بدرخشد. این در حالی است که در لالیگا، او و لیونل مسی کاری کرده بودند که گل‌زنی بسیار آسان به نظر برسد. حتی ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس هم گفته بود: «تقریبا غیرممکن است که یک بازیکن در یک فصل 40 گل بزند.»

اما رونالدو در یوونتوس به فرم عالی برگشته و در ده بازی، هفت گل زده است. رونالدو در آخرین فصل حضورش در رئال، در ماه نوامبر دومین گل خود در لیگ را به ثمر رساند. البته او چهار بازی اول را به دلیل محرومیت غایب بود. اما او در هر حال در ده بازی اولش در فصل پیش، تنها دو گل برای رئال زد. به نظر می‌رسد که گل‌زنی برای رونالدو در سری آ راحت‌تر است تا لالیگا!