عکس؛ ورود یوونتوس به شهر بارسلونا با رهبری رونالدو

عکس؛ ورود یوونتوس به شهر بارسلونا با رهبری رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا امروز زندگی بدون مسی را در جام خوان گامپر مقابل یوونتوس آغاز خواهد کرد. تیم ایتالیایی امروز راهی بارسلونا شده تا مقابل تیم کاتالان قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، آلگری تصمیم گرفته که رونالدو را هم در لیست قرار بدهد و ستاره پرتغالی امروز می تواند اولین بازی پیش فصل خود را داشته باشد اما دیبالا، آرتور و ربیو غایبان لیست هستند. 

یوونتوس

لیست بارسلونا بدین شرح است: شزنی، پرین، پینوسلیو، دی شیلیو، کیلینی، دلیخت، دنیلو، خوان کوادرادو، الکس ساندرو، پلگرینی، بونوچی، روگانی، دی وینتر، رمزی، مک کنی، برناردسکی، کیه زا، بنتانکور، رانوکیا، رونالدو، موراتا، کولوسفسکی و آلخاندرو مارکس.

بازیکنان یوونتوس ساعاتی پیش وارد شهر بارسلونا شده اند تا امشب یکی از جذاب ترین بازیهای پیش فصل را شاهد باشیم. خیلی ها دوست داشتند که امشب تقابل دوباره رونالدو و مسی را ببینند که از زمان جدایی ستاره پرتغالی از یوونتوس فرصت رویارویی با هم را نداشتند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. رونالدو که گلهای زیادی به بارسلونا زده حالا در دیداری دوستانه مقابل تیم کاتالان قرار می گیرد هر چند که نبود رقیب همیشگی اش مسی در این بازی قطعا برایش حس عجیبی دارد. با انتقال قریب الوقوع مسی به پی اس جی درها به روی حضور رونالدو در تیم پاریسی بسته شده است.

4125