پیشنهاد 60 میلیون پوندی یونایتد برای جذب مگوایر در ژانویه

پیشنهاد 60 میلیون پوندی یونایتد برای جذب مگوایر در ژانویه

سایت رسمی فوتبالی - منچستریونایتد آماده است تا پیشنهاد 60 میلیون پوندی خود برای خرید هری مگوایر در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه را ارائه کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچستریونایتد پس از درخشش مگوایر در جام جهانی روسیه علاقه زیادی به جذب این بازیکن در تابستان داشت. لستر حاضر به پذیرش پیشنهاد آنها نشد اما حالا سان خبر داده که پس از آغاز ضعیف یونایتد در این فصل مورینیو بار دیگر از باشگاه خواسته که هر طور شده این مدافع را جذب کند. در حالی که اریک بیلی، ویکتور لیندلوف، کریس اسمالینگ، مارکوس روخو و فیل جونز نتوانسته اند انتظارات مورینیو را برآورده کنند، به نظر می رسد که یونایتد بار دیگر راه حل مشکل خود را در حضور هری مگوایر دیده است. باشگاه می تواند حقوق هفتگی 75 هزار پوند را به همراه حضور در بازی های اروپایی برای این بازیکن فراهم کند. این عاملی است که مگوایر اخیرا در مصاحبه های خود از آن به عنوان یک دلیل مهم برای هر بازیکن نام برده بود. 

لستر نمی خواه یکی از با ارزش ترین بازیکنان خود را از دست بدهد اما با توجه به شرایط یونایتد به احتمال زیاد وودوارد تمام تلاش خود را برای جذب این بازیکن انجام خواهد داد. انتقال 60 میلیون پوندی این بازیکن او را به دومین مدافع گرانقیمت دنیا پس از انتقال فن دایک 75 میلیون پوندی تبدیل خواهد کرد. مگوایر در سال 2017 با قراردادی به ارزش 17 میلیون پوند به لستر پیوست. 

1070