طرح ویژه پیراهن سوم باشگاه ریمس به نشانه ادای احترام به رئال مادرید

طرح ویژه پیراهن سوم باشگاه ریمس به نشانه ادای احترام به رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه ریمس فرانسه روز جمعه از پیراهن سوم تیمش رونمایی کرد. پیراهن سوم این تیم به رنگ سفید و با حاشیه های بنفش رنگ است. این باشگاه فرانسوی در عین حال یادآوری کرد که طراحی این پیراهن به منظور بزرگداشت رئال مادرید، "بهترین حریف و دوست جاودانه" این باشگاه صورت گرفته است.

هدف از این کار بزرگداشت فینال جام اروپای سال 1959 است که در روز3 ژوئن آتی این خاطره شصت ساله خواهد شد. در آن فینال، دو تیم ریمس و رئال مادرید مقابل  هم به میدان رفتند وآن بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

درآن بازی دی استفانو و خنتو، گلهای پیروزی بخش رئال مقابل ریمس را به ثمر رساندند و بدین ترتیب رئال توانست در شهر اشتوتگارت با غلبه بر ریمس، برای چهارمین فصل متوالی قهرمان اروپا شود.  البته آن بازی تنها فینال میان این دو تیم نبود و این دو تیم اولین فینال جام اروپا در سال 1956 را نیز برگزار کردند که در آن بازی نیز رئال 3-4 به پیروزی رسیده بود.

به خاطر همین رقابت قدیمی، سران باشگاه فرانسوی تصمیم گرفتند تا با طراحی لباس جدیدشان، به نحوی به رئال مادرید ادای احترام کنند و طرح های این لباس، با الهام گرفتن از رنگ های سنتی باشگاه رئال مادرید طراحی شد. آنها قرار است با این پیراهن در بازی پیش رویشان در لیگ یک فرانسه مقابل رن که در روز 28 اکتبر برگزار می شود به میدان بروند.


6363