تمدید قرارداد 6 بازیکن تاثیرگذار اینتر

تمدید قرارداد 6 بازیکن تاثیرگذار اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتری‌ها که در تابستان هزینه زیادی برای خریدهای جدید انجام دادند، در فصل جاری عملکرد پر فراز و نشیبی داشتند. آنها در حال حاضر با 6 امتیاز اختلاف با یوونتوس، در رتبه سوم سری آ قرار دارند؛ در حالی که در لیگ قهرمانان، با دو پیروزی و یک شکست در سه بازی، در رتبه دوم گروه B جای دارند.

در چنین شرایطی، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا با تمدید قرارداد تعدادی از ستاره‌های تاثیرگذار تیم، استخوان‌بندی این تیم را برای چند فصل آینده حفظ کنند.

در بیانیه باشگاه اینتر آمده است:" اینتر با خوشحالی اعلام می‌کند که مارسلو بروزوویچ، آنتونیو کاندروا، انریکه دالبرت، روبرتو گالیاردینی، ژوائو میراندا و ماتیاس وسینو قراردادشان را با باشگاه تمدید کردند."

بروزوویچ که یکی از مهره‌های تاثیرگذار کرواسی در جام جهانی بود، قراردادش را تا سال 2022 تمدید کرد؛ کاندورا تا 2021 در اینتر می‌ماند و میراندا نیز تا تابستان 2020، زمانی که 36 ساله خواهد شد، در سن سیرو بازی می‌کند.

وسینو هم که گل صعود نراتزوری به لیگ قهرمانان برابر لاتزیو را به ثمر رساند، تا 2022 با این باشگاه تمدید کرد و دالبرت و گالیاردینی هم تا سال 2023 در اینتر جای دارند.

اینتری‌ها که شب گذشته در لیگ قهرمانان، مغلوب بارسلونا شدند، دوشنبه هفته آینده در دیداری دشوار مقابل لاتزیو، تیم چهارم جدول سری آ، قرار خواهند گرفت.