نامجو مطلق: کاش حمایت های وزارت و فدراسیون از پرسپولیس، برای ما هم باشد /فردا ببریم، متحول می شویم

نامجو مطلق: کاش حمایت های وزارت و فدراسیون از پرسپولیس، برای ما هم باشد /فردا ببریم، متحول می شویم

وبسایت رسمی فوتبالی- مجید نامجومطلق اعتقاد دارد حمایت های وزارت و فدراسیون از پرسپولیس نقش مهمی در موفقیت این تیم داشته است 

به گزارش فوتبالی، مجید نامجو مطلق در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص استوری که در کُری خوانی با  پرسپولیسی ها گذاشته بود اظهار داشت: حرفی نزنم دیگر بهتر است. اما به هر حال امیدوارم این حمایت هایی که امروز  برای پرسپولیس از سوی وزارت ورزش یا فدراسیون و سازمان لیگ انجام می گیرد در آینده برای استقلال و بقیه تیم ها هم رقم بخورد. نه این که بخواهم بگویم این حمایت ها بد است، اما قطعا شرایط این حمایت ها باید برای همه تیم ها یکسان باشد و بقیه تیم ها هم مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

وی در خصوص بازی فردا استقلال برابر سپاهان گفت: بازی سختی برای هر دو تیم است اما اگر استقلال در این دیدار هم برنده شود شرایط خیلی بهتری کسب کرده و به تحول می رسد. من امیدوارم استقلال برد در بازی فردا را متعلق به خود کند تا شرایطش بهتر شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص مصدومیت منتظری اظهار داشت: متاسفانه پژمان را برای چند هفته در اختیار نداریم اما استقلال در نبود او می تواند از بقیه بازیکنان خود هم استفاده کند و خوشبختانه تیم بازیکنان آماده زیادی دارد.

عضو کمیته فنی استقلال در خصوص جلسه بعدی این کمیته گفت: هنوز زمان آن مشخص نیست و باشگاه چیزی به ما اعلام نکرده است.

7655