پاس گلهای سوارس بیشتر از گل های او

پاس گلهای سوارس بیشتر از گل های او

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس سوارس ستاره اروگوئه ای بارسلونا در بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل اینترمیلان از سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تا پاس گلی تماشایی را به رافینیا برساند.

رافینیا هم با بهره گیری از پاس تماشایی سوارس گل اول آبی اناری ها را به ثمر رساند. این پاس، ششمین پاس گل این فصل لوئیس سوارس بود و در عین حال سومین پاس گل متوالی او بعد از پاسهای گلی که در بازیهای بارسا مقابل والنسیا و سویا داده بود نیز به شمار می رود.

بدین ترتیب سوارس در طول فصل جاری، بیشتر از آنکه گلزنی کند، پاس گل داده است. او در 13 بازی ابتدایی این فصل بارسلونا مجموعا 6 پاس گل به هم تیمی هایش داده است. این در عین حال دومین پاس گل سوارس در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا بود و اولین بار در بازی بارسلونا مقابل آیندهوون او پاس گلی تماشایی را به مسی رسانده بود. این ستاره اروگوئه ای تا به اینجای فصل توانسته 4 بار برای تیم کاتالان به گل برسد.

4 پاس گل دیگر سوارس در رقابت های لالیگا از راه رسیده بودند. او در بازی های بارسلونا مقابل آلاوس، اوئسکا، والنسیا و سویا پاس گل داده بود.

از شش پاس گل سوارس در این فصل، 4 تا به لیونل مسی رسیده است، یک بار هم او پاس گل به عثمان دمبله داده و در بازی چهارشنبه شب نیز رافینیا توانست پاس طلایی هم تیمی اروگوئه ای اش را تبدیل به گل کند.

جالب اینجاست که حالا سه بازی متوالی است که سوارس پاس گل می دهد؛ در بازی های اخیر بارسا مقابل والنسیا و سویا و حالا هم در مصاف با اینتر. این ستاره اروگوئه ای نقش تاثیرگذاری در بازی تهاجمی بارسا دارد و ثابت کرده که موفقیت تیم برایش مهمتر از گلزنی فردی اش است.


6363