صادقی: ما هم با شرقی ها بازی نمی کردیم به فینال می رفتیم/ برای استقلال هیچ بازی را لغو نکردند

صادقی: ما هم با شرقی ها بازی نمی کردیم به فینال می رفتیم/ برای استقلال هیچ بازی را لغو نکردند

وبسایت رسمی فوتبالی- مدافع سابق استقلال از صعود پرسپولیس به فینال ابراز خوشحالی کرد

به گزارش فوتبالی، امیر حسین صادقی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: واقعا خیلی خوشحال شدم. حتی تمرین نکردم و با چند تن از دوستانم بازی را تماشا کردم و آن ها از این که من از صعود پرسپولیس خوشحال شده بودم، تعجب می کردند چرا که این بازی بحث ملی داشت و پرسپولیس به عنوان نماینده ایران بازی می کرد.


وی در خصوص دلیل عدم راهیابی استقلال به فینال بازی های آسیایی طی چند سال اخیر، گفت: نبود ثبات مدیریت باعث شد تا استقلال در چند سال اخیر نتواند در آسیا موفق شود. من آقای فتحی را در مدیریت خیلی قوی می بینم و به نظرم اگر ایشان زودتر از این مدیر استقلال شده بودند این تیم حتما موفق تر از این ها در آسیا بود‌.


صادقی در ادامه افزود: البته ما زمان مدیریت آقای فتح الله زاده هم در آسیا خیلی خوب کار کردیم اما متاسفانه آن موقع بازی ها به صورت شرق و غرب آسیا و خیلی سخت تر بود چرا که باید مسافت زیادی را برای رسیدن به شرق طی می کردیم و خستگی خیلی کارمان را سخت می کرد. اگر همان موقع مثل الان بازی های به صورت شرق و غرب جدا گانه بود ما که جز چهار تیم بازی های آسیایی بودیم، به فینال هم رفته بودیم. متاسفانه آن موقع با استقلال هم هیچ همکاری نمی شد و من یادم است دو روز بعد از یکی از بازی های خارجی برای ما بازی گذاشته بودند و حتی آن را لغو هم نکردند.


صادقی در ارتباط با بازی استقلال و سپاهان گفت: بازی برای هر دو تیم سخت است. سه ، چهار هفته پیشرو برای استقلال خیلی مهم است و اگر بتواند در این دیدار ها برنده باشد، شرایط خیلی بهتری کسب می کند.


مدافع فصل قبل پیکان در ارتباط با شرایط خود اظهار داشت: به صورت اختصاصی تمرین می کنم و به امید خدا طی دو، سه هفته آینده تیمم را معرفی می کنم.


9697