بنزما بعد از 9 ساعت و نیم گل زد و چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان شد

بنزما بعد از 9 ساعت و نیم گل زد و چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان شد

سایت رسمی فوتبالی- کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید در بازی سه شنبه شب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا، بعد از 9 ساعت و 24 دقیقه موفق شد تا بار دیگر برای تیمش به گل برسد و به روند ناکامی هایش در گلزنی پایان داد. گل بنزما در این بازی باعث شد تا رئال از حریفش پیش بیفتد. او با بهره گیری از سانتر فوق العاده لوکاس واسکس از سمت راست این گل را به ثمر رساند. این سومین گلی بود که بنزما در طول این فصل با ضربه سر به ثمر رسانده و بیست و هشتمین گل او با ضربه سر از بین 1198 گلی بود که با پیراهن تیم مادریدی زده.

با این گل کریم بنزما به روند ناکامی اش در گلزنی که از روز دوم سپتامبر شروع شده بود، پایان داد. در آن روز او توانست دو گل وارد دروازه لگانس کند و پس از آن بازی دیگر پایش به گلزنی باز نشد و در بازیهای رئال مقابل اتلتیک بیلبائو، رم، اسپانیول، سویا، اتلتیکومادرید، زسکا مسکو، آلاوس و لوانته نتوانست برای تیمش به گل برسد.او در هشت بازی متوالی در گلزنی ناکام ماند که پنج تا از این بازیها با افت و لغزش تیم مادریدی همراه بود.

با این گلی که بنزما سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، او ششمین گلش در این فصل واولین گلش در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت و نام خودش را به عنوان برترین گلزن این فصل رئال ثبت کرد. اگرچه او 563 دقیقه در گلزنی ناکام بود اما دیگر هم تیمی هایش نیز در طول این مدت نتوانستند عملکرد درخشانی در زمینه گلزنی داشته باشند. گرث بیل با زدن 4 گل دومین گلزن برتر رئال دراین فصل است.


بنزما در عین حال با گلی که در بازی سه شنبه شب به ثمر رساند، نامش را به عنوان چهارمین گلزن تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد و تنها کریس رونالدو، مسی و رائول را بالاتر از خودش می بیند و با این گل، رود فان نیستلروی را پشت سرگذاشت.

بنزما همچنین سومین بازیکنی است که 14 فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده و دراین زمینه تنها لیونل مسی و رائول گونسالس بالاتر از او قرار دارند.

لیست برترین گلزنان تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا (بدون درنظر داشتن بازیهای مراحل مقدماتی)

کریستیانو رونالدو: 120 گل

لیونل مسی: 105 گل

رائول گونسالس: 71 گل

کریم بنزما: 57 گل

رودفان نیستلروی: 56 گل

6363