شفر و مرزبان جریمه شدند

شفر و مرزبان جریمه شدند

وبسایت رسمی فوتبالی- کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران از معوقه هفته ششم لیگ برتر در حالی 14 مهرماه در ورزشگاه شهید محمدی مسجد سلیمان برگزار شد که از سوی هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت و کمیته انضباطی آرای خود را درباره این دیدار به شرح زیر اعلام کرد:

تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وینفرید شفر، سرمربی استقلال تهران بخاطر رفتار غیرورشی علیه نیمکت تیم مقابل که منجر به اخراج وی شد به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال نقدی محکوم شد.

علیرضا مرزبان، سرمربی نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیرورزشی نسبت به سرمربی تیم مقابل و خروج از محوطه فنی که منجر به اخراج وی شد به توبیخ کتبی و 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

میلاد میداودی، بازیکن نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیرورشی نسبت به سرمبی تیم مقابل و نیمکت آن به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

روح الله بهمنی ، سرپرست مسجد سلیمان به دلیل اعتراضات مکرر و برخورد با داور چهارم مبلغ 20 میلیون ریال جریمه و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم شد.

تیم مسجد سلیمان بخاطر تخلفات تماشاگرانس و پرتاب لیزر به چشم دروازه بان و بازیکنان استقلال مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

پیام  احدی، کادر پزشکی مسجد سلیمان و سالیسو گرو، بازیکن استقلال به دلیل رفتار غیرورزشی هر کدام به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.

گفتنی است آرای صادره قطعی است.

9697