بدقولی استقلالی ها و برخورد زشت حراست با خبرنگاران و عکاسان!

بدقولی استقلالی ها و برخورد زشت حراست با خبرنگاران و عکاسان!

وبسایت فوتبالی- رفتار زشت حراست، بدقولی عوامل باشگاه استقلال باعث شد تا خبرنگاران و عکاسان به نشانه اعتراض محل تمرین این تیم را ترک کنند.

به گزارش فوتبالی، در حالیکه باشگاه استقلال تهران 30 دقیقه ابتدایی تمرین امروز را برای ورود خبرنگاران و عکاسان آزاد اعلام کرده بود اما این اتفاق نیفتاد و تلاش خبرنگاران برای ورود به محل تمرین بی نتیجه باقی ماند.

ضمن اینکه حراست مجموعه ورزشی صنایع دفاع با برخورد تند و زشتِ خود با خبرنگارانی که انتظار ورود به تمرین استقلال را داشتند یک بار دیگر نشان دادند که دیواری کوتاه تر از دیوارِ خبرنگاران و عکاسان وجود ندارد.

این در شرایطی بود که زحمت کشان عرصه خبر از ساعت 11 صبح مقابل در اصلی ورزشگاه صنایع دفاع حضور پیدا کرده بودند تا با شروع تمرین از ساعت 11:30 دقیقه به محل تمرین بروند اما عدم هماهنگی بین سرپرست تیم فوتبال استقلال و حراست مجموعه باعث شروع و ادامه این رفتار زشت با خبرنگاران و عکاسان شد.

با این حال پس از گذشت دقایقی از تمرین، مسئولان باشگاه استقلال اجازه ورود به عوامل خبررسانی را دادند اما تاخیر بی دلیل و رفتارهای تند و زشت ذکر شده باعث شد تا خبرنگاران و عکاسان در اقدامی مشترک از رفتن به تمرین این تیم خودداری کنند.

گفتنی است در این میان افسر راهنمایی رانندگی نیز خودرو بسیاری از خبرنگاران را که منتظر ورود به مجموعه ورزشی صنایع دفاع بودند جریمه کرد.

2526