برنامه ویژه لوپتگی برای افزایش اتحاد در شاگردانش

برنامه ویژه لوپتگی برای افزایش اتحاد در شاگردانش

سایت رسمی فوتبالی- کاروان رئال مادرید یک شب قبل از دیدار با ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا، اردویش را آغاز کرد. جولن لوپتگی برای دومین بازی متوالی، تمام بازیکنان تیمش برای بازی سه شنبه شب را یک شب قبل از بازی دورهم جمع کرد. این راهکاری است که سرمربی رئال بعد از نتایج ضعیف تیمش اتخاذ می کند و بازیکنان را از یک شب قبل از بازی به اردو فرامی خواند. تنها باری که بازیکنان رئال شب قبل از مسابقه را در کنار هم در یک هتل سپری کرده بودند، قبل از بازی با زسکامسکو در هتل رادیسون مسکو بود. رئال در آن بازی مغلوب حریف شد.

در شب قبل از بازی با لوانته هم این اتفاق رخ داد و 20 بازیکن فراخوانده رئال برای این بازی، در ورزشگاه برنابئو گرد هم جمع شدند و با هم به شهرک ورزشی والدبباس رفتند و شب را در آنجا سپری کردند. توضیح رسمی باشگاه رئال برای این اتفاق این بود که بازی رئال با لوانته در ساعت زودی برگزار می شد (ساعت 13 به وقت اسپانیا) ولی بازی رئال مقابل ویکتوریا پلژن در شب برگزار خواهد شد و تنها تفاوت این بازی با مصاف رئال با لوانته، شرایط تیم است.اوضاع برای رئال از بد، به بدتر تبدیل شده و با باخت مقابل لوانته نگرانی ها در مورد شرایط این تیم افزایش یافته.لوپتگی براین باور است که در این شرایط شاگردانش باید متحدتر از همیشه باشند و با هم برای رهایی از بحران به نتیجه برسند. به همین خاطر هم خواهان آن شده که شاگردانش از شب قبل از بازی با ویکتوریا در اردو حاضر شوند. 

به عنوان مثال قبل از بازی رئال مقابل رم که بهترین بازی رئالی ها دراین فصل بود و با برد 0-3 به پایان رسید، شاهد برگزاری چنین اردویی نبودیم.

درلیست منتشره توسط لوپتگی، نام کارواخال مصدوم دیده نمی شود و سبایوس و رگیلون هم در لیست قرار نگرفته اند. نیم ساعت بعد از انتشار لیست لوپتگی در ساعت 20.30 دوشنبه شب، 19 بازیکن فراخوانده شده در پارکینگ سانتیاگو برنابئو گرد هم آمدند  وبه شهرک والدبباس منتقل شدند.

 6363