انتقاد تند برایتنر از صحبتهای اخیر هوینس درمورد برنات

انتقاد تند برایتنر از صحبتهای اخیر هوینس درمورد برنات

سایت رسمی فوتبالی- پل برایتنر بازیکن سابق بایرن مونیخ و رئال مادرید که در حال حاضر به عنوان مشاور اداری باشگاه باواریایی مشغول به کار است، مخالف انتقادات اخیر اولی هوینس، از خوان برنات، بازیکن سابق و اسپانیایی بایرن مونیخ است.

اولی هوینس اخیرا در صحبت هایی اعلام کرده بود که برنات با عملکرد ضعیفش بایرن را در یک قدمی حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار داده بود و به خاطر همین بازی آشغالش، مجبور به فروش او شدند.

اولی هوینس رئیس مشاوره مدیران باشگاه بایرن اخیرا در کنفرانسی خبری با کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه و حسن صالح حمیدزیج، مدیر ورزشی باواریایی ها شرکت کرده بود و در بخشی از صحبتهای این انتقادات تند را بر زبان آورده بود.


حالا پل برایتنر در گفتگو با وب سایت بی.آر 24 در مورد انتقادات اخیر اولی هوینس واکنش نشان داده و گفته:« باید احترام گذاشت. به مردم باید احترام گذاشت. این احترام و بی طرفی است که مهم است. بدین ترتیب مردم خواهان برگشت به باشگاه خواهند بود. در طول 38 سالی که با بایرن مونیخ همراه بودم، نمی توانستم تصور کنم که این باشگاه این نقطه ضعف و این بی احترامی را به نمایش بگذارد.»

6363