از درگیری راموس با بازیکن پایه ای رئال تا عذرخواهی اش از او

از درگیری راموس با بازیکن پایه ای رئال تا عذرخواهی اش از او

سایت رسمی فوتبالی-  اینطور به نظر می رسد که جو حاکم بر جلسات تمرینی این روزهای رئالی ها چندان دلنشین نیست. باخت اخیر آنها مقابل لوانته برای تیم مادریدی حسابی گران تمام شد و حالا در این شرایط جولن لوپتگی تیمش را برای مصاف با ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند.

در جلسه تمرینی امروز رئالی ها اتفاقی رخ داد که حکایت از افکار پریشان و پردغدغه بازیکنان و از جمله ستاره های این تیم دارد. در یکی از تمرینات تیم، بازیکنان به دو گروه تقسیم شده بودند و توپ را با دست پاسکاری می کردند. در جریان همین تمرین بود که درگیری ای میان سرخیو راموس و سرخیو رگیلون، بازیکن تیم پایه ای مادریدی ها رخ داد. رگیلون در تلاش بود تا به شیوه ای آکروباتیک توپ را از دست بازیکنان تیم حریف در بیاورد ومانع از آن شود که راموس توپ را به هم تیمی اش پاس بدهد. در پرواز او برای گرفتن توپ، او به صورت غیرعمد برخوردی با صورت راموش داست . توپ در دست راموس مانده بود و او با چهره ای عصبانی، به سمت رگیلون رفت و به عمد توپی را به سمتش پرتاب کرد. طبق گزارشها کار به جایی کشید که راموس حتی قصد داشت تا به او حمله ور شود.

ویدیوی این صحنه در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و عجیب اینجا بود که هیچ یک از بازیکنان دیگر سعی در آرام کردن راموس نداشتند و تنها مودریچ وارد عمل شد تا کاپیتان تیمش را آرام کند و رگیلون درحالی زمین تمرینی تیم را ترک کرد که حسابی درهم و ناراحت بود.بعدازاین برخورد اعضای کادرفنی رئال ترجیح دادند تا جلسه تمرینی را تمام کنند و راموش با توپی دردست درزمین بودو برای بار دوم توپ را به سمت رگیلون پرتاب کرد که این بار توپ به پایش خورد.

اما اندکی بعد از این اتفاق سرخیو راموس با انتشار پیغامی درتوئیتر از هم تیمی اش عذرخواهی کرد. او درتوضیح این اتفاق نوشت:« شاید اینطور به نظرتان نرسد ولی این شرایط کاملا طبیعی هستند. اما بهانه نمی آورم. واکنش من نباید اینگونه می بود. ما همیشه با تمام انرژی تلاش می کنیم، نه رگی؟ (منظورش به رگیلون بود). درنهایت برای برد تیم درکنار هم هستیم.پیش به سوی بازی فردا.»


6363