وبسایت رسمی فوتبالی- سرپرست باشگاه استقلال به دلیل دیسک کمر در منزل بستری شد
به گزارش فوتبالی، امیر حسین فتحی امروز به دلیل درد شدید در ناحیه کمر خود به باشگاه استقلال نرفت.
سرپرست باشگاه استقلال که از درد دیسک کمر رنج می برد، در منزل بستری شد.
از این رو امروز استقلالی ها طی تماس با فتحی، جویای احوال وی شدند.
9697

استقلال 











