سرنوشت زیدان برای سولاری تکرار می شود؟؛احتمال اخراج لوپتگی تا ساعاتی دیگر

سرنوشت زیدان برای سولاری تکرار می شود؟؛احتمال اخراج لوپتگی تا ساعاتی دیگر

سایت رسمی فوتبالی- سانتیاگو ارنان سولاری سرمربی 42 ساله رئال کاستیا (تیم پایه ای رئال مادرید) گزینه اصلی هدایت رئال مادرید در صورت برکناری جولن لوپتگی از سمت مربیگری تیم مادریدی است.

روزنامه مارکا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که احتمالا سران باشگاه مادریدی تا ساعاتی دیگر جولن لوپتگی را از سمتش برکنار خواهند کرد و هدایت تیم را به سانتیاگو سولاری خواهند سپرد. 

آنچه مسلم است این است که سرنوشت جولن لوپتگی روی نیمکت مربیگری تیم مادریدی، به مویی بند است و این احتمال وجود دارد تا او حتی در بازی سه شنبه شب تیم مادریدی مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا هم روی نیمکت مربیگری تیمش ننشیند.

در پی نتایج ضعیف تیم مادریدی در هفته ها و ماه های اخیر و ناکامی آنها در کسب پیروزی در پنج بازی اخیر که 4 بازی با باخت به پایان رسید، اعتمادها به لوپتگی را از بین برده و او را در یک قدمی درهای خروجی باشگاه قرار داده. وضع در باشگاه مادریدی به حدی بحرانی است که سران باشگاه درآستانه بازی حساس و سرنوشت ساز ال کلاسیکو قصد تغییر سرمربی تیم را دارند و براین باورند که هرچه سریعتر واکنش نشان دهند، بهتر است.

نکته جالب توجه اینجاست که برخی از بازیکنان رئال مادریداز جمله سرخیو راموس، مخالف تغییر سرمربی تیمشان هستند.

سولاری کیست:

سانتیاگو سولاری، سرمربی فعلی رئال کاستیا (تیم پایه ای رئال مادرید) است و تیمش بعد از تساوی1-1 مقابل سلتاویگوی بی، در رده دوم جدول گروه یک رقابتهای دسته دوم بی لیگ اسپانیا قرار دارد. او منطقی ترین گزینه برای جانشینی لوپتگی به نظر می رسد و این درحالی است که نام گزینه های دیگری از جمله آنتونیو کنته و لوران بلان همچنان روی میز است.

اگر سولاری جانشین لوپتگی شود، اتفاقی که در ژانویه سال 2016 در سانتیاگو برنابئو رخ داده بود، تکرار می شود. در آن سال زین الدین زیدان هدایت رئال کاستیا را در دست داشت و با اخراج رافا بنیتس از نیمکت مربیگری رئال، زیزو به تیم اصلی منتقل شد و هدایت تیم را در دست گرفت. قرارداد ابتدایی او تا پایان آن فصل بود ولی کسب نتایج مطلوب باعث شد تا مدیران رئال تصمیم به ماندن او بگیرند و زیدان برخلاف تصور اکثر هواداران رئال، توانست تا نتایج فوق العاده ای را با تیمش کسب کند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام هم یکی دیگر از گزینه های هدایت رئال است.


6363