جشن در ملیا به خاطر مصاف با رئال مادرید : اگر ورزشگاهی به بزرگی برنابئو داشتیم،آن را پر می کردیم

جشن در ملیا به خاطر مصاف با رئال مادرید : اگر ورزشگاهی به بزرگی برنابئو داشتیم،آن را پر می کردیم

سایت رسمی فوتبالی-  استادیوم آلوارس کلاروی ملیا، به زودی میزبان دیداری تاریخی خواهد بود. چرا که این تیم در دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری، میزبان رئال مادرید، قهرمان اروپا در سه دوره اخیر می باشد

بعد ازانجام قرعه کشی بازیهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا و مشخص شدن قرعه تیم ملیا و مصافشان با رئال مادرید، این شهر غرق در شادی شد.

برای بازی دور رفت دوتیم رئال مادرید و ملیا انتظار جوی فوق العاده دراین شهر می رود و به طور قطع این ورزشگاه برای آن بازی حساس پر خواهدشد. حتی مردم ملیا در صحبت هایی گفته اند که اگر ورزشگاهی به بزرگی سانتیاگو برنابئو داشتند هم در مصاف با رئال این ورزشگاه را پر می کردند.

در عین حال با مشخص شدن این قرعه، نام شهر ملیا بیش از پیش برسرزبان ها می افتد.لوئیس کاریون، سرمربی یو.دی ملیا، بعد از اطلاع از قرعه تیمش گفت:« ما برای شهرمان خوشحالیم. انگیزه های زیادی داشتیم تا به این مرحله برسیم  و حالا بهترین تیم اروپا در فصل گذشته به شهر ما خواهد آمد. به آنهانشان خواهیم داد که رقابت کردن را بلدیم.»

رئیس باشگاه ملیا هم دراین رابطه گفت:« قرعه جایزه بزرگی به نام ما درآمده است. الان در آسمانها هستیم. تصویری متفاوت نسبت به آنچه در مورد ملیا وجود داشت ارائه خواهیم داد. امیدواریم که رئال بتواند بارسلونا را ببرد و با حواس پرتی بعد از آن برد به مصاف ما بیاید.»


این سومین باری است که ملیا با تیمی از تیمهای لالیگایی مصاف می کند. اولین بار در فصل 2000-1999 بود که آنها مقابل اتلتیک بیلبائو بازی کردند. بازی رفت با تساوی 2-2 به پایان رسید ودربازی برگشت در ورزشگاه سان ممس، ملیا 2-3 تن به شکست داد.

دومین و آخرین مصاف آنها با تیمی لالیگایی در فصل 13-2012 بود که آنها با لوانته روبرو شدند. بازی رفت با برد 0-1 ملیا به پایان رسید ولی بازی برگشت 1-4 به پایان رسید. 

6363