حضور 5 هزار هوادار و برخورد گرم رحمتی با سایپایی‌ها / تشویق حاج محمدی توسط استقلالی ها + عکس

حضور 5 هزار هوادار و برخورد گرم رحمتی با سایپایی‌ها / تشویق حاج محمدی توسط استقلالی ها + عکس

وبسایت فوتبالی- در فاصله کمتر از  چند دقیقه به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و سایپا حدود 5 هزار هوادار آبی‌پوش در ورزشگاه تختی تهران حضور پیدا کرده و به تعداد آنها افزوده می‌شود.

دیدار تیم‌های سایپا و استقلال از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی در شرایطی برگزار می‌شود که حدود 5 هزار نفر در استادیوم تختی حضور پیدا کرده‌اند.200 نفر از هواداران سایپا هم در گوشه دیگر ورزشگاه قصد تشویق این تیم را دارند. 

* سیدمهدی رحمتی، نویمایر الحاجی گرو، روح‌الله باقری، شاهین طاهرخانی، میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر، رضا آذری و سجاد آقایی نیمکت‌نشینان تیم استقلال در این مسابقه هستند.

* حامد فلاح‌زاده، روزبه‌شاه‌علی دوست،‌رضا جعفری، سیدابوالفضل جلالی، حسین کامیاب، امید دره، محمدرضا سلیمانی، صادق بارانی و مصطفی نائیج‌پور نیمکت‌نشینان تیم فوتبال سایپا در این بازی هستند.

* وینفرد شفر به دلیل محرومیت نمی‌تواند امروز روی نیمکت بنشیند و به همین علت او از روی سکوها نظاره‌گر بازی تیمش خواهد شد، همچنین علی خطیر معاون باشگاه استقلال هم در ورزشگاه حضور دارد.

* هنگامی که بازیکنان دو تیم مشغول گرم کردن شدند مهدی رحمتی به سمت نیمکت‌نشینان سایپا رفت و با تک تک بازیکنان این تیم از جمله  محمدرضا مهرانپور، و برخی از بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم  خوش و بش کرد.

* معین عباسیان که به دلیل مصدومیت بازی با استقلال را از دست داده امروز با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شده است.

* مهدی رحمتی در حین گرم کردن برای دقایقی با  حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان نیمکت‌نشین سایپا به گفت‌وگوپرداخت.

*بازیکنان ذخیره استقلال هم همزمان با بازیکنان اصلی مشغول گرم کردن هستند.

* هواداران استقلال بعد از دیدن حاج محمدی این بازیکن سابق آبی پوشان را تشویق کردند.

2526