کنفرانس خبری مشکوک مدیران بایرن مونیخ؛ منتظر باشید

کنفرانس خبری مشکوک مدیران بایرن مونیخ؛ منتظر باشید

سایت رسمی فوتبالی- این روزها صحبت از احتمال انتصاب آرسن ونگر به عنوان سرمربی آتی بایرن مونیخ حسابی داغ است. روز جمعه رسانه های انگلیسی گزارش مفصلی را دراین رابطه منتشر کردند. آرسن ونگر فرانسوی پس از بیست و چند سال حضور در آرسنال، درپایان فصل گذشته رختکن توپچی ها را ترک کرد و همچنان بیکار است و شنیده می شود که ممکن است دیر یا زود جانشین نیکو کواچ در بایرن مونیخ بشود.

دیلی استار در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که فصل پرفراز ونشیب بایرن با نیکو کواچ باعث شده تا گمانه زنی ها در مورد احتمال برکناری این سرمربی جوان شدت بگیرد و خیلی ها از احتمال تغییر در کادر فنی باشگاه باواریایی صحبت می کنند. دو باخت و یک تساوی نتیجه عملکرد بایرنی ها در سه بازی اخیرشان در بوندس لیگا است. آنها در بازی اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا هم به کسب یک تساوی مقابل آژاکس آمستردام رضایت دادند.

بی ثباتی در عملکرد بایرن مونیخ کار را به جایی رسانده که مدیران این باشگاه قصد دارند تا امروز بعد از کنفرانس خبری نیکو کواچ، در یک کنفرانس خبری شرکت کنند و قرار بر این است که اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ و کارل هاینتس رومنیگه رئیس افتخاری باشگاه در این کنفرانس خبری شرکت کرده و در مورد شرایط و اوضاع باشگاه باواریایی توضیحاتی بدهند؛ یک کنفرانس خبری که احتمال می رود صحبت های مهمی در آن مطرح شود.


بایرن مونیخ در سالهای گذشته سرمربیان بزرگی داشت و با این سرمربیان توانسته بود دست کم با اقتدار کامل در بوندس لیگا به رقابت بپردازد. از یوپ هاینکس گرفته تا پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی. اما حالا هدایت این تیم در دست یک سرمربی جوان به نام نیکو کواچ است که عملکرد پرفراز و نشیب تیمش در طول این فصل ممکن است به قیمت برکناری زودهنگام او تمام شود.

6363