زابالتا: چطور می توانستم ستاره 80 میلیون یورویی فوتبال را به خانه اش نرسانم؟

زابالتا: چطور می توانستم ستاره 80 میلیون یورویی فوتبال را به خانه اش نرسانم؟

سایت رسمی فوتبالی- پابلو زابالتا در تابستان سال 2005 از باشگاه سن لورنزو به اسپانیول پیوست. آن موقع زمانی بود که لیونل مسی در سن 18 سالگی به عنوان پدیده نوظهور باشگاه کاتالان شناخته می شد و حسابی نامش برسرزبانها بود. به رغم آنکه این دو ستاره متعلق به دو تیم رقیب در کاتالونیا بودند، اما رگ و ریشه آرژانتینی شان باعث شد تا خیلی سریع با هم صمیمی شوند. آنها مدتی قبل از آن در جام جهانی زیر20 سال پیراهن آلبی سلسته را به تن کرده بودند وبا هم آشنایی داشتند.

زابالتا حالا در گفتگو با دیلی میل به مرور آن روزها پرداخته. این بازیکن آرژانتینی گفت:« من به اسپانیول، باشگاه شهر بارسلونا پیوستم. پس من و مسی در یک شهر زندگی می کردیم و زمان آزاد زیادی داشتیم و گهگداری با هم بیرون غذا می خوردیم. او عادت داشت تا بلافاصله بعد از صرف غذا، بخوابد. خانه ای در حومه شهر بارسلونا در منطقه کاستلدفلس خریده بود. اما یک خانه هم درمرکز شهر داشت. ما رفتیم و شام خوردیم و بعدش مسی سوار بر ماشین شد و خوابید. از او پرسیدم: "لئو، قبل از اینکه بخوابی، بگو تو را کجا ببرم؟" مسی جواب داد:"به خانه ام در کاستلدفلس" این را گفت و خوابید... کمی بعد به خانه اش رسیدیم، لئو بیدار شد و گفت:" اینجا نه، به تو گفتم که به آن یکی خانه ام."  من به او گفتم:" نمی توانی با من این کار را کنی". قطعا او را به خانه دیگرش بردم. در داخل ماشین کنار من یک بازیکن بامهارت نشسته بود که 80 میلیون یورو ارزشش بود.»


زابالتا و مسی در 51 بازی ملی درکنار هم برای تیم ملی آرژانتین بازی کردند و ده بار هم مقابل هم قرارگرفته اند که از جمله آنها می توان به 5 دربی کاتالونیا و دیدارهای بارسا و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد


6363