پیش بازی سپیدرود - ذوب‎آهن / تقابل مربیان سابق تیم ملی

پیش بازی سپیدرود - ذوب‎آهن / تقابل مربیان سابق تیم ملی

سایت فوتبالی – تقابل دستیاران سابق کی‎روش مهم ترین نکته بازی سپیدرود و ذوب‏‎آهن است.

به گزارش فوتبالی، سپیدرود در کنار نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان تنها تیمهای بدون برد لیگ در پایان هفته هشتم هستند و کریمی امیدوار است طلسم نبردن تیمش، در بازی عصر جمعه مقابل ذوب‎آهن شکسته شود. دیداری که ساعت 16 در رشت برگزار خواهد شد.

تقابل همکاران سابق کی‎روش: هم کریمی هم نمازی در مقطعی مربی تیم ملی بوده اند و البته جدایی هر دو نفر از کادر فنی تیم ملی حاشیه هایی را به همراه داشت و مشخص شد که آنها دل خوشی از بعضی تصمیمات مربی پرتغالی ندارند. این وسط البته مدل انتقاد این دو نفر از کی‎روش، کاملا با یکدیگر متفاوت است. کریمی شمشیر را برای سرمربی تیم ملی از رو بسته اما نمازی سعی کرده با سرمربی تیم ملی وارد جنگ نشود.

نتیجه دیدارهای قبلی: سپیدرود هفته گذشته با یک گل از پیکان شکست خورد و ذوب‎آهن از شکست خانگی جلوی صنعت نفت فرار کرد و با این تیم به تساوی 2-2 رسید.

بازگشت مسلمان: محسن مسلمان که طی هفته های گذشته تا مرز اخراج از ذوب‎آهن پیش رفته بود، حالا دوباره در کنار این تیم خواهد بود. امید نمازی هم در کنفرانس خبری قبل از بازی با سپیدرود به این نکته اشاره کرد که از مسلمان انتظار دارد که به ذوب‎آهن برای رسیدن به جایگاه واقعی‎اش کمک کند.

وضعیت در جدول رده بندی: سپیدرود با 2 امتیاز از 8 بازی قعرنشین جدول است و ذوب‎آهن با 9 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

1984