پرسپولیس یک - نود ارومیه صفر / پرسپولیس کار نود را در نود دقیقه تمام کرد!

پرسپولیس یک - نود ارومیه صفر / پرسپولیس کار نود را در نود دقیقه تمام کرد!

وبسایت رسمی فوتبالی- دیدار تیمهای پرسپولیس و نود ارومیه از سری پیکارهای جام حذفی با برتری سرخ پوشان به پایان رسید.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ پس از دو فصل ناکامی در رقابت های جام حذفی این بار حریف دسته یکی شان را جدی گرفتند و با یک گل از سد اُرومی ها گذشتند.

در این پیکار تیم میهمان حریف دست و پا بسته ای نبود و توانست در دقایقی از بازی حریف نامدار خود را تحت تاثیر قرار دهد.

محمد انصاری مدافع خوش اخلاق پرسپولیس در دقیقه 59 تک گل بازی را با شوتی سرکش وارد دروازه مهدی خسروی کرد.


جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر

پنجشنبه 26 مهر 1397 ، ورزشگاه آزادی

داور: شاهو اصلانی                   

کمک داوران: فرهاد فرهادپور و علی احمدی

 

 ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، آدام همتی، شایان مصلح، علی علیپور و گادوین منشا.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب نود ارومیه:  مهدی خسروی، آرمان سوادگر، محمد زینالی، محمد عبادزاده، عرفان پورافراز، علی سلیمانی، داود شاهواروقی، حسام مقصدوی، امیرحسین نادم، اصغر نصیری، فرشاد اسدی

سرمربی: محمود بیات لو

گل:

گل اول برای پرسپولیس دقیقه 59 محمد انصاری:

محمد انصاری که در نیمه اول هم شانسش را با شوت های از راه دور آزمایش کرده بود، این بار نیز از فاصله دور شوت محکمی را روانه دروازه حریف کرد البته با اشتباه گلر ارومیه توپ به تور دروازه رسید.

لحظات حساس:

دقیقه 12: مهدی خسروی گلر نود ریسک نکرد و شوت محمد انصاری را به کرنر فرستاد.

دقیقه 21: ارومی ها برای بدست آوردن اولین موقعیت خود بیست دقیقه انتظار کشیدند. حرکت عرفان پورافراز از میانه میدان و همراهی بازیکن پرسپولیس تا پشت محوطه جریمه با شوت این بازیکن خاتمه یافت . در ریباند نیز محمد انصاری با تکلی به موقع توپ را دفع کرد.

دقیقه 25:نود در این دقایق فوتبال خوبی به نمایش گذاشته است. ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پرسپولیس موقعیت شوتزنی را برای پورافراز شکل داد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه بوژیدار راهی اوت شد.

دقیقه 27: روی توپگیری آدام همتی، احمد نوراللهی صاحب موقعیت شوتزنی شد که ضربه این بازیکن با اختلاف راهی اوت شد تا فرصت مناسبی برای پرسپولیس از دست برود.

 نیمه دوم

دقیقه 55: ارسال بلند برای تک مهاجم نود ارومیه با خطای محمد انصاری در فرصت ضدحمله همراه شد که داور ضمن اعلام یک ضربه ایستگاهی چسبیده به خط، انصاری را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 56: فرار آدام همتی به محوطه جریمه و در زاویه بسته با ضربه این بازیکن تنها یک ضربه کرنر نصیب پرسپولیس کرد.

دقیقه 63: بهترین موقعیت برای نود ارومیه از دست رفت!! در یک غافلگیری مهاجم نود ارومیه از آفسایدگیری خط دفاع پرسپولیس گریخت و با رادوشوویچ تک به تک شد که ضربه فرشاد اسدی با اختلاف بسیار کمی از کنار تیرک عمودی به خارج رفت.

2526