پدیده 2 - صفر فولاد خوزستان/ تیم یحیی صدرنشین ماند

پدیده 2 - صفر فولاد خوزستان/ تیم یحیی صدرنشین ماند

وبسایت رسمی فوتبالی- دو تیم پدیده  و فولاد خوزستان در شرایطی به مصاف هم رفتند که  وضعیت متفاوتی در جدول داشتند. 

به گزارش فوتبالی، پدیده خراسان با به نمایش گذاشتن یک بازی سراسر هجومی موفق شد میهمان خود فولاد خوزستان را با نتیجه به بر صفر شکست بدهد. در این دیدار شاگردان یحیی گلمحمدی با برتری کامل یک فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار دادند حتی بعد از به ثمر رساندن 2 گل دست از حمله کردن بر نداشتند و تا دقیقه آخر فشار زیادی به فولاد خوزستان وارد کردند. شاگردان گلمحمدی نشان دادند صدر نشینی آنها تا هفته نهم لیگ هجدهم اتفاقی نبوده است و یکی از مدعیان حضور در کورس قهرمانی خواهند بود.

پنجشنبه 26 مهر 1397/ مشهد/ ورزشگاه امام رضا(ع) ساعت 15

تیم داوری: رضا مهدوی/ کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی، محمد هاشمی نسب و امیر عرب براق 

ناظر داوری: رسول فروغی

ترکیب پدیده مشهد

علی نعمتی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریکی، محمدرضا ناصحی، اتکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمد رضا خلعتبری، یوسف بهزادی، محمد قاسمی نژاد، مرتضی منصوری و یونس شاکری 

 سرمربی: یحیی گلمحمدی

ترکیب فولاد خوزستان

فرزاد جعفری، لوپز وینسوس، میثم دورقی، عبدالله کرمی، مهرداد هدایتیان، احسان مرادیان، احمدرضا جلالی، امید صیدالی، لوسیانو پریرا، میلاد بدرقه و رضا میرزایی

سرمربی: ایلی استان

گل

دقیقه(54)گل برای پدیده توسط یونس شاکری

دقیقه(78) گل برای پدیده توسط محمد رضا خلعتبری

تعویض:

دقیقه(20) تعویض برای فولاد خوزستان؛ سینا مریدی به جای میثم دورقی وارد زمین شد.

اخطار: 

دقیقه(44) کارت زرد برای علی نعمتی از پدیده 

دقایق حساس:


دقیقه 10: بعد از پاس در عمق ریگی از وسط زمین، شاکری صاحب توپ شد که او هم به قاسمی‌نژاد پاس داد ولی این بازیکن قبل از زدن شوت در برخورد با لوپز روی زمین افتاد تا موقعیت پدیده از دست برود؛ البته قاسمی‌نژاد در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشت.

دقیقه 12: شوت پشت محوطه خلعتبری در اختیار مرادیان قرار گرفت.

دقیقه 33: خلعتبری مثل بازی‌های قبل به دنبال گلزنی از روی کرنر بود ولی ارسال خطرناک او از سمت چپ زمین به تیرک افقی دروازه فولاد برخورد کرد و به اوت رفت.

دقیقه 35: میرزایی بهترین فرصت را داشت تا روی ارسال هدایتیان از سمت چپ زمین و رها شدن توپ توسط پریرا، گلزنی کند ولی شوت او بی‌دقت بود و از کنار دروازه پدیده راهی اوت شد.

دقیقه 45: ارسال عالی خلعتبری را امین قاسمی‌نژاد نتوانست در موقعیتی مناسب تبدیل به گل کند و در ادامه هم ناصحی موفق به انجام این کار نشد تا در نهایت توپ بعد از برخورد به میرزایی به کرنر رفته و فرصت گلزنی پدیده از دست برود.

دقیقه 66: منصوری با نفوذ از سمت راست زمین، به امین قاسمی‌نژاد پاس کات‌بک داد ولی شوت این بازیکن با اختلاف زیادی از دروازه فولاد راهی اوت شد.

دقیقه 71: شوت بازیکن فولاد از پشت محوطه با فاصله کمی از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 73: شاکری باز هم فرصت گلزنی روی پاس در عمق منصوری از سمت راست زمین داشت ولی حرکت و سر توپ او موجب شد تا توپ در اختیار مرادیان قرار بگیرد.

دقیقه 75: محمد قاسمی‌نژاد با فرار از سمت راست زمین و نفوذ در عرض، شوت محکمی با پای چپ زد که مرادیان با عکس‌العمل خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 83: شوت پشت محوطه لوسیانو پریرا بعد از واکنش بهزادی به کرنر رفت.

دقیقه 84: ارسال زبیدی از روی کرنر و ضربه هاشمی‌زاده، به مرادمند برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 88: شوت هاشمی‌زاده روی ارسال جعفری به اوت رفت.