پدیده مشهد 3 - فولاد خوزستان 2 / پدیده در جام حذفی هم پدیده است / کامبک در وقت های اضافه! + عکس

پدیده مشهد 3 - فولاد خوزستان 2 / پدیده در جام حذفی هم پدیده است / کامبک در وقت های اضافه! + عکس

وبسایت فوتبالی-

دو تیم لیگ برتری در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی به مصاف هم رفتند.

عصر امروز و از ساعت 16:35 دقیقه دو تیمپدیدهمشهد وفولاد خوزستاندر ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند با شکست حریف به دور بعدی رقابت ها صعود کنند.

در این پیکار جذاب و تماشایی، فولاد خوزستان دو بار از میزبانش پیش افتاد اما در پایان این پدیده ایها بودند که موفق به شکست حریفشان شدند.

شاگردان ایلی استان در تیم جنوبی با شروع بازی تیم برتر میدان نشان دادند و در همان دقیقه 12 موفق شدند دروازه میزبان را باز کنند. واکنش پدیده به این گل حملات پرشماری بود که سرانجام در دقیقه 73 به بار نشست. گلی دیرهنگام اما به موقع!

در ادامه بازی به وقت های اضافه کشیده شد و باز هم این فولادیها بودند که با ضدحملات موثرشان به گل رسیدند. هر چند که گل فولاد از روی یک پنالتی مشکوک بدست آمد.

پدیده که خود را حذف شده می دید باز هم با حمایت تماشاگرانش (که استقبال خوبی از این بازی کرده بودند) دست به حمله زد و این بار یک پنالتی مشکوک سهم شاگردان گل محمدی در دقیقه 102 بازی بود. پنالتی را صادقی گل کرد تا باز هم همه چیز مساوی شود.

اما این پایان کار نبود و مهدیخانی با حرکت تماشایی خود گل سوم را از زاویه بسته وارد دروازه فولاد کرد تا پدیده در روزیکه دوبار بازی را عقب افتاده بود، در نهایت برنده بازی شود و به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی صعود کند.

مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی

جمعه 13 مهر 1397، ساعت 16:35

ورزشگاه امام رضا(ع) ، تماشاگر: نزدیک به ده هزارنفر

تیم داوری: محمد رضا اکبریان، بابک داوری، عسگر محمدی و حسین زیاری

ناظر: محمدعلی فروغی. 

اخطار:

کارت زرد:میثم دورقی(40) ناصر سالاری(65) از فولاد

کارت زرد: سعید صادقی(79) محمدرضا خلعتبری (95) محمد قاسمی نژاد(105) از پدیده

گل:

گل اول فولاد خوزستان 

دقیقه 12 مهرداد هدایتیان: نفوذ پا به توپ حسن بیت سعید درون محوطه جریمه تیم مشهدی با ارسال عرضی و رو به بیرون این بازیکن ادامه یافت تا مهرداد هدایتیان خودش را به توپ برساند و با بغل پایی دقیق گل اول را وارد دروازه میزبان کند.

گل اول برای پدیده مشهد

دقیقه 73 گل به خودی سینا مریدی: پدیده حقش بود زودتر از اینها به گل تساوی برسد. در این دقیقه بالاخره حملات میزبن ثمره داد؛ منصوری ارسال دقیقی از سمت راست زمین انجام داد که بعد از دفع ناقص مریدی، توپ در محوطه 6 قدم به قاسمی‌نژاد رسید و او ضربه چیپ خوبی زد که دفع ناقص مریدی با ضربه سر موجب شد تا توپ وارد دروازه خودی شود و پدیده به گل تساوی دست پیدا کند. 

گل دوم برای فولاد خوزستان

دقیقه 92 لوسیانو پریرا: دقیقه92: با شروع وقتهای اضافه فولادیها نشان دادند نیم نگاهی به زدن گل دوم هم دارند. در این لحظه از بازی فرار لوسیانو پریرا در عمق دفاع پدیده، با توقف او همراه شد و این صحنه را محمدرضا اکبریان خطای پنالتی تشخیص داد. در این صحنه علی نعمتی مدافع پدیده مهاجم حریف را روی خط هجده قدم شارژ کرد که در نتیجه داور بازی یک پنالتی مشکوک را برای میهمان گرفت. در نهایت لوسیانو بر خلاف جهت حرکت گلر پدیده، توپ را به تور دروازه چسباند.

گل دوم برای پدیده مشهد:

دقیقه 102 اکبر صادقی از روی نقطه پنالتی: این بار نوبت به پدیده بود تا صاحب یک پنالتی مشکوک شود. خطای نه چندان واضح لوپز سوارز روی مهاجم پدیده با اعلام پنالتی از سوی اکبریان داور بازی روبرو شد. در ادامه صادقی پشت توپ ایستاد و ضربه اش را در جهت حرکت ناصر سالاری وارد دروازه فولاد کرد تا بازی 2 بر 2 مساوی شود.

 گل سوم برای پدیده مشهد:

دقیقه 108  محمدمهدی مهدی خانی : عجب گلی!!! درست در همان لحظاتی که فولادیها بازی برده 

را با تساوی عوض کرده بودند و در شوک گل دوم میزبان بودند، محمد مهدی مهدیخانی با استارتی دیدن وارد محوطه جریمه فولاد شد و در ادامه از کنج محوطه شش قدم توپ را به کنج دروازه فولاد فرستاد. گل مهدیخانی شباهت زیادی به گل اکرم عفیف مهاجم السد به استقلال داشت که در ورزشگاه آزادی به مهدی رحمتی زد. 


ترکیب پدیده: یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، اکبر صادقی بدیع، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان (69- سعید صادقی) ، محمد قاسمی نژاد، محمد قنبری (58- امیر منصوریان) ، مرتضی منصوری و یونس شاکری (82- محمدمهدی مهدی‌خانی) 

سرمربی: یحیی گل محمدی


ترکیب فولاد خوزستان: ناصر سالاری، لوپز سوارز، میلاد بدرقه، سینا مریدی، فرزاد جعفری، میثم دورقی، مهرداد هدایتیان ( 70- فرشاد سالاروند )، امید صیدآلی (82- سید هیثم هاشمی‌زاده )، رضا میرزایی، حسن بیت سعید، لوسیانو پریرا (102 - سوارز تارتا )

سرمربی:  ایلی استان


دقایق حساس:

دقیقه15: چند دقیقه بعد از گل اول فولاد، میزبان این شانس را داشت تا بازی را به تساوی بکشاند. در این صحنه خلعتبری از پشت محوطه جریمه شوت زمینی و زیبایی را روانه دروازه فولاد کرد اما توپ با برخورد به تیر عمودی دروازه مهاجم پدیده را ناکام گذاشت. در این صحنه خلعتبری برخلاف پیش بینی و تصور سنگربان حریف اقدام به شوتزنی کرد و همین مساله باعث شد تا واکنش ناصر سالاری تنها نگاه کردن توپ با چشمانش باشد.

دقیقه 20: پدیده بعد از خوردن گل، کاملا بازی هجومی را در دستور کار قرارداده و به دنبال جبران است. در این لحظه از بازی نعمتی از سمت چپ آهنگ دروازه فولاد را کرد و بعد از ارسال، خلعتبری در شرایط دشوار کنار خط عرضی زمین صاحب توپ شد ولی شوت او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 23: خلعتبری در این بازی باانگیزه ظاهر شده و حسابی جنب و جوش دارد. در این دقیقه از بازی سانتر این بازیکن از روی ضربه آزاد میانه زمین با ضربه سر مرادمند از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 25: ضدحمله های فولاد خطرناک است و با جلوکشیدن پدیده هر آن امکانش می رود که تیم میهمان در ضدحمله به گل دوم برسد. همین هم در آستانه وقوع بود و نزدیک بود فولاد به دومین گل برسد ولی ضربه نه چندان خوب میرزایی راهی به دروازه پدیده نداشت.

نیمه دوم:

دقیقه 59: لوپز منجی دروازه فولاد شد و اجازه نداد ضربه مرادمند از داخل محوطه جریمه تبدیل به گل شود.

دقیقه 62: گل مشکوک پدیدخ مورد قبول داور قرار نگرفت! پرتاب اوت منصوریان از سمت چپ زمین وارد دروازه فولاد شد، اما داور اعتقاد داشت توپ در میانه راه به هیچ بازیکنی برخورد نداشت و به همین دلیل گل را مردود اعلام کرد.
دقیقه 64: صادقی از بین پنج بازیکن فولاد رد شد و به قاسمی‌نژاد پاس داد که او هم توپ را در اختیار مهربان قرار داد ولی شوت این بازیکن بعد از برخورد به مدافعان فولاد به کرنر رفت.

دقیقه 90: پدیده تلاش می کند تا در همان 90 دقیقه گل دوم و پیروزی بخشش را بزند. در این دقیقه از بازی ضربه سر صادقی روی ارسال قاسمی‌نژاد با اختلاف کمی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

90+2: و بالاخره آخرین موقعیت بازی در وقت قانونی برای میهمان رقم خورد؛ شوت مریدی با فاصله کمی از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت تا با پایان بازی، کار به وقت های اضافه بکشد.


وقت های اضافه

دقیقه92: با شروع وقت اضافه اول فولادیها نشان دادند نیم نگاهی به زدن گل دوم هم دارند. در این لحظه از بازی فرار لوسیانو پریرا در عمق دفاع پدیده، با توقف او به دست علی نعمتی همراه شد و این صحنه را محمدرضا اکبریان خطای پنالتی تشخیص داد. 

دقیقه 116: پدیده باز هم موقعیت مناسبی داشت تا برای بار چهارم دروازه فولاد را باز کند اما در دو نوبت ضربات خلعتبری توسط گلر فولاد دفع شد.

2526