دفاع راموس از خودش با انتشار یک ویدیو درتوئیتر: حرفی برای گفتن نمی ماند

دفاع راموس از خودش با انتشار یک ویدیو درتوئیتر: حرفی برای گفتن نمی ماند

سایت رسمی فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم ملی اسپانیا وانگلیس که اخیرا از سری بازی های لیگ ملتهای اروپا برگزار و با باخت ماتادورها مقابل سه شیرها همراه بود، صحنه ای رخ داد که سیل انتقادات را به سمت سرخیو راموس روانه کرد.

در یکی از صحنه های این بازی که دوشنبه گذشته برگزار شد ، رحیم استرلینگ روی زمین افتاده بود وبه نظر می رسید که سرخیو راموس او را لگد کرده است. همین باعث شد تا خیلی ها به انتقاد از راموس بپردازند.

حالا راموس در شبکه های اجتماعی با انتشار ویدیوی دیگری از این صحنه، از خودش دربرابر این اتهامات که توسط رسانه های انگلیسی مطرح شده اند دفاع کرد. کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا ویدیویی از این صحنه را که از زاویه ای دیگر گرفته شده منتشر کرد که با تماشای این ویدیو کاملا واضح است که او هیچ برخوردی با استرلینگ نداشته و بازیکن انگلیس در پی برخوردی که پیش از آن صورت گرفته بود، روی زمین درحال درد کشیدن بوده.

راموس با انتشار این ویدیودر صفحه رسمی اش در توئیتر نوشت:«چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد.» و بدین ترتیب کوشید تا به جنجالهای ایجاد شده در انگلیس پایان دهد. برخی از رسانه های انگلیسی در گزارشهایشان اعلام کرده بودند تا راموس به استرلینگ لگدزده و رفتار او را شرم آور خوانده بودند؛ اما حالا با انتشار این ویدیو مشخص شده که ادعای آنها بی اساس بوده.

البته رفتارهای نادرست سرخیو راموس در طول عمر فوتبالی اش سبب شده که چنین رفتارهایی از او بعید  به نظر نرسند .به عنوان مثال در فینال فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا او با خطایی خشن برروی محمد صلاح باعث مصدومیت این بازیکن مصری شد و ضربه ای که به سر کاریوس ، دروازه بان لیورپول وارد کردهم حرف وحدیثهای زیادی را به همراه داشت.

6363