مسی شیری است که اگر به یالش دست بزنی، سرت را جدا می کند

مسی شیری است که اگر به یالش دست بزنی، سرت را جدا می کند

سایت رسمی فوتبالی- خواکین کاپاروش، یکی از مسئولان باشگاه سویا، از هم اکنون به بازی شنبه شب تیمش مقابل بارسلونا می اندیشد. 

بازی بارسلونا در هفته نهم لالیگا مقابل سویایی خواهد بود که در حال حاضر صدرنشین جدول لالیگاست وبه نظر می رسد که سویایی ها قصد دارند تا به هر ترتیبی شده با کسب نتیجه مطلوب مقابل بارسلونا، آن هم در ورزشگاه نوکمپ، صدرنشینی شان در لالیگا را حفظ کنند. اما پابلو ماچین سرمربی سویا به خوبی می داند که تیمش برای کسب امتیاز در نوکمپ باید به بهترین نحو ممکن مسی را مهار کند. در این میان، آقای خواکین کاپاروش، یکی از مدیران سویا در مورد مسی گفته:« نباید سر به سر مسی گذاشت و او را عصبانی کرد. مسی مثل یک شیر است. شیر را باید نوازش کرد؛ ممکن است دست تو را در دهانش ببرد و تو را گاز نگیرد، ولی اگر یالش را بکشی، ممکن است سرت را از تنت جدا کند.»

این توصیفی است که مدیر فوتبالی سویا از لیونل مسی داشته. آقای کاپاروش در ادامه صحبت هایش یادآوری کرده که روسای سویا با واقع بینی به رقابت های این فصل لالیگا نگاه می کنند و گفته که هدف باشگاه سویا مبارزه برای قهرمانی در لالیگا نیست و آنها به قرار گرفتن در رده های پائین تر هم قانع هستند. او در این رابطه گفته:« هدف ما این است که با توجه به بازیکنانی که داریم سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم. بازیکنان ما عطش فراوانی دارند. نمی توانیم در حال حاضر درهای هیچ هدفی را به روی خودمان ببندیم. باید در جمع 4 تیم برتر جدول قرار بگیریم ولی نمی توانیم از هیچ کورسی پا پس بکشیم. رشد سویا باعث شده تا سطح توقع هوادارانمان بالا برود و این را به روسای باشگاه و بازیکنان منتقل کرده اند.»


8444