لو رفتن یادداشت های لوئیس انریکه در جریان بازی اسپانیا- انگلیس

لو رفتن یادداشت های لوئیس انریکه در جریان بازی اسپانیا- انگلیس

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در جریان بازی دوشنبه شب تیمش مقابل انگلیس از سری مسابقات لیگ ملت های اروپا، دائما در حال یادداشت نکاتی بود و نکات ریزی از عملکرد شاگردانش در این بازی را روی کاغذ می آورد. گویا او در جریان مسابقه اشتباهات شاگردانش را با دقت تمام یادداشت کرد تا بعد از اتمام مسابقه این اشتباهات را به شاگردانش یادآوری کرده و در نهایت برای اصلاح این اشتباهات بکوشند.

حالا کاغذهایی که لوئیس انریکه در جریان این بازی، بر روی آنها یادداشت می نوشت، به دست خبرنگاران افتاده و شبکه لاسکستا، ویدیویی را منتشر کرده که در آن می توان یادداشت های لوئیس انریکه در جریان بازی تیمش مقابل انگلیس را دید.

در یادداشت های انریکه می توان نکاتی در مورد لحظات مهم بازی و نظراتش در مورد عملکرد بازیکنانش در تک تک صحنه ها را مطالعه کرد و نکاتی که با علائم قرمز نشانه گذاری شده اند، نکات منفی یادداشت او هستند و در کنار آنها نظراتی مثل «آسنسیو پرید و فضایی خالی شد» یا «جایگیری جانی در هنگام دریافت توپ» را دید.

برگه دیگری هم هست که انریکه بر روی آن اشتباهات شاگردانش را نوشته:«فشارهای ناهماهنگ»«اشتباهات فردی» «عملکرد بازیکنان جناحی» و«آزاد بودن بیش از حد استرلینگ» 


این بازی با باخت 2-3 اسپانیا مقابل سه شیرها به پایان رسید و باخت 0-3 ماتادورها در دیداری خانگی در نیمه اول مسابقه، باعث شد تا رکوردی منفی برای تیم انریکه در تاریخ فوتبال اسپانیا ثبت شود. با ورود آلکاسر به ترکیب اسپانیا در نیمه دوم، این تیم جان تازه ای گرفت و اولین گل اسپانیا یک دقیقه بعد توسط خود آلکاسر به ثمر رسید و گل دومشان در ثانیه های پایانی بازی از راه رسید و بازیکنان اسپانیا دیگر این فرصت را نیافتند تا در صدد جبران سومین گل و به تساوی کشیدن بازی بر بیایند.


8444