میلان به دنبال خرید اوسین بولت

میلان به دنبال خرید اوسین بولت

سایت رسمی فوتبالی - هیچ بعید نیست که در َآینده ای نزدیک، اوسین بولت ، سریع ترین مرد کره زمین را در لیگ قهرمانان اروپا ببینیم.

به گزارش فوتبالی، اوسین بولت شاید به زودی راهی فوتبال اروپا شود. دونده سابق جامائیکایی که در حال حاضر رکورد دوی صد متر و دویست متر جهان است به تازگی به صورت آزمایش به باشگاه سنترال مارینرز در لیگ استرالیا ملحق شده اما وکیل این بازیکن از مذاکره میلان برای خرید وی خبر داده است.

در حقیقت میلان و بولت هر دو با شرکت پوما قرارداد دارند و این دونده به عنوان یک کاراکتر تبلیغاتی ممکن است به میلان ملحق شود تا محبوبیت از دست رفته روسونری ها در سالهای اخیرشان را به آنها برگرداند و این باشگاه دوباره از نظر رسانه ای در صدر اخبار قرار بگیرد. 

تونی رالیس، وکیل اوسین بولت در این باره گفته است:"یک باشگاه اروپایی پیشنهاد قرارداد دو ساله به اوسین داده است. تیمی که به تازگی سهامدارانش را عوض کرده است و به دنبال حضور در چمپیونزلیگ است."

باشگاه میلان به تازگی توسط شرکت سرمایه گذاری آمریکایی الیوت خریده شده است. البته اخیرا شایعاتی در مورد پیوستن بولت به باشگاه والتا در لیگ دسته اول مالت هم مطرح شده است.