بمبی به نام آلکاسر- آمار گلزنی حیرت آور پاکو: 10 گل از 10 ضربه به سمت دروازه

بمبی به نام آلکاسر- آمار گلزنی حیرت آور پاکو: 10 گل از 10 ضربه به سمت دروازه

سایت رسمی فوتبالی – پاکو آلکاسر در بازی دوشنبه شب تیم ملی اسپانیا مقابل انگلیس به عنوان بازیکن ذخیره وارد ترکیب لاروخا شد. ولی نکته مهم اینجا بود که او تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین توانست طلسم دروازه سه شیرها در این بازی را بشکند و گل اول تیمش در این بازی خانگی را به ثمر برساند.

آلکاسر دردقیقه 56 بازی به جای سائول وارد زمین شد و درکمتر از دو دقیقه با بهره گیری از کرنر ارسالی به روی دروازه انگلیس توانست دروازه پیکفورد را باز کند.

با این گل و این ضربه، آلکاسر آماری حیرت آور از نظر راندمان بالای گلزنی را در بازیهایش برای بوروسیا دورتموندوتیم ملی اسپانیا ثبت کرد. او در بازیهای اخیرش ده ضربه به سمت دروازه حریفان زده که هر ده تای این ضربات وارد دروازه وتبدیل به 10 گل زیبا شده اند.

در دقایق بعدی بازی آلکاسر دو شوت دیگر روانه دروازه پیکفورد کرد ولی این شوتها تبدیل به گل نشد تا این ریتم رویایی اش در همین بازی متوقف شود.

آلکاسر در دو بازی اخیرش برای تیم ملی اسپانیا 3 گل برای ماتادورها به ثمر رسانده و با گلی که مقابل انگلیس به ثمر رساند، ماتادورها را به جریان بازی برگرداند و آنها در لحظات پایانی توانستند گل دیگری را وارد دروازه تیم میهمان کنند اما بلافاصله بعد ازاین گل سوت پایان بازی به صدا درآمد تا آلکاسر و یارانش نتوانند مانع از رقم خوردن این باخت شوند.

در دوبازی اخیر، آلکاسر ثابت کرده که می تواند بازیکن ایده آلی برای پست 9 تیم ملی اسپانیا باشد. دربازی با انگلیس وزمانی که تیمش به شدت به او نیاز داشت، در اولین لمس توپش در این بازی، با ضربه ای سر تماشایی امید را به تیم انریکه برگرداند ولی اسپانیایی ها درنهایت نتوانستند بازی را برگردانند.

در بازی قبلی ماتادورها که دیداری دوستانه مقابل ولز بودهم آلکاسر دو گل برای تیمش زد تا ثابت کند می تواند بازیکن قابل اعتمادی باشد.

6363