سورپرایز پیکفورد برای تیم ملی اسپانیا از درون دروازه

سورپرایز پیکفورد برای تیم ملی اسپانیا از درون دروازه

سایت رسمی فوتبالی- نیمه اول دیدار دوتیم اسپانیا و انگلیس از سری بازی های لیگ ملتهای اروپا، با برتری 0-3 انگلیسی ها در خاک اسپانیا به پایان رسید. این درحالی بود که کمتر کسی توقعش را داشت که اسپانیا در پایان نیمه اول این بازی سه گل از میهمانش دریافت کند و نتیجه ای حیرت آور بود. 

نکته جالب توجه اینجا بود که جردن پیکفورد دروازه بان انگلیس نقش موثری در دو گل از این سه گل را ایفا کرد. او در ورزشگاه بنیتو ویامارین نشان داد که می تواند در سالهای آینده تبدیل به یکی از بهترین دروازه بانان دنیا شود.

گل اول انگلیس از حرکت دروازه بان تیم ملی انگلیس آغاز شد. توپ به او رسید و پیکفورد، دروازه بان اورتون و سه شیرها آن را با پاهایش مهار کرد. در شرایطی که بوسکتس در نزدیکی پیکفورد بود، او توپ را با پاسی بلند به هری کین رساند. کین توپ را در گوشه زمین به رشفورد رساند و رشفورد توپ را به استرلینگ پاس داد که بدون آنکه در موقعیت آفساید باشد، توانست دروازه داوید دخئا را باز کند. درنتیجه او پایه گذار گل اول تیمش در این بازی بود.

گل دوم انگلیس هم با حرکت او آغاز شد. پیکفورد مجددا شوتی بی خطر را روانه زمین اسپانیا کرد و کین توانست با پیشی گرفتن از راموس و ناچو توپ را مال خود کند و آن را به رشفورد رساند. رشفورد، بازیکن یونایتد هم در مقابل هم باشگاهی اش ناکام نبود و او نیز توانست دومین گل تیمش در مصاف با تیم میزبان را به ثمر برساند.

پیکفورد بعد از به ثمر رسیدن گل دوم انگلیس در این بازی به سمت نیمکت ذخیره های انگلیس رفت و گلش را با نیمکت نشینان سه شیرها جشن گرفت.

در نیمه دوم بازی، اما پیکفورد لغزشهایی داشت ویکی دو اشتباه او در نیمه دوم ممکن بود برای تیمش گران تمام شود.


6363