رضا جباری: من از مدیران قبلی نمی‌گذرم، آن‌ها مقصر این باخت هستند

رضا جباری: من از مدیران قبلی نمی‌گذرم، آن‌ها مقصر این باخت هستند

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی نوجوانان پرسپولیس یکی از دلایل ضعف فوتبال پایه طی این سال‌ها را مدیریت اشتباه مسئولان و دلال‌بازی عنوان کرد.

به گزارش وبسایت فوتبالی، رضا جباری، سرمربی نوجوانان پرسپولیس در پایان شهرآورد و شکست سنگین تیمش مقابل استقلال ضمن عذرخواهی به خاطر این شکست گفت: الان مدت‌هاست تیم من با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که بزرگ‌ترین آن نداشتن بازیکن کافی حتی در تمرینات است. ما در طول هفته و در بیشتر مواقع ناچاریم با ۷ الی ۸ بازیکن تمرین کنیم و محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات طی این مدت باعث شده مجبور شویم از بازیکنان نونهالان خود در رده سنی نوجوانان استفاده کنیم، آن هم در حالی که این بازیکنان مجبور هستند در مسابقات رده سنی نونهالان هم بازی کنند. از نظر من مقصر این داستان، مدیریت آن زمان و برخی دیگر هستند و من شخصاً آن‌ها را نمی‌بخشم که چنین بلایی سر ما آوردند. 

جباری در ادامه یکی از دلایل ضعف فوتبال پایه طی این سال‌ها را مدیریت اشتباه مسئولان و دلال‌بازی عنوان کرد و گفت: این معضلات باعث شده در تیم‌های پایه بازیکنانی داشته باشیم که لیاقت حضور در این تیم‌ها را ندارند. سرمربی پرسپولیس در پایان ضمن تبریک به حریف گفت: استقلال خوب بازی کرد و شایستگی این پیروزی را داشت.

7655