رقابت بارسلونا و منچسترسیتی بر سر دی‌یونگ و دلیخت

رقابت بارسلونا و منچسترسیتی بر سر دی‌یونگ و دلیخت

سایت رسمی فوتبالی  بارسلونا و منچسترسیتی بر سر خرید فرنکی دی‌یونگ، ستاره جوان آژاکس رقابت می‌کنند. آنها همچنین ماتیس دلیخت، مدافع جوان این تیم را هم زیر نظر دارند.

بارسا در تابستان تلاش کرد دی‌یونگ را بخرد، و روبرت فرناندس، دبیر فنی بارسلونا بارها با مارک اوورمارس، مدیر فوتبال آژاکس مذاکره کرد. اما 30 میلیون یورویی که بارسلونا پیشنهاد داده بود به اعتقاد باشگاه هلندی بسیار اندک بود.

دی‌یونگ بارها گفته که دوست دارد کنار لیونل مسی در نوکمپ بازی کند. منابع باشگاه منچسترسیتی هم بر این باورند که بارسلونا بخت زیادی برای جذب او دارد. اما حالا سران بارسلونا به این نتیجه رسیده‌اند که منچسترسیتی با توجه به مذاکرات چیکی بگیریستین، مدیر ورزشی‌اش که بارها به آمستردام سفر کرده، دست بالا را برای جذب دی‌یونگ دارد.

سران بارسا همچنین می‌دانند که توان مالی‌شان در حد سیتی نیست. آنها تصور می‌کنند که منچسترسیتی حتی شاید در ژانویه دی‌یونگ را بخرد و او را تا پایان فصل به آژاکس قرض بدهد.

سیتی همچنین دلیخت، هم‌تیمی 19ساله دی‌یونگ را زیر نظر دارد. بارسا هم این بازیکن را می‌خواهد و او را به عنوان جرارد پیکه بعدی می‌بیند. البته درباره این بازیکن هم توان مالی سیتی می‌تواند باعث شود او به انگلیس برود.

8444