کریس رونالدو تحت فشار رئال، قرارداد صلح را با مایورگا بست

کریس رونالدو تحت فشار رئال، قرارداد صلح را با مایورگا بست

سایت رسمی فوتبالی- منابع رسانه ای پرتغال در گزارشی اعلام کردند که توافق نامه ای که کریستیانو رونالدو با خانم کاترین مایورگا امضا کرد و مبلغ هنگفتی را بابت حق السکوت به او پرداخت نمود، تحت فشار باشگاه رئال مادرید به امضا رسیده بود.

در گزارش های منتشره اعلام شده که سران باشگاه رئال مادرید کریستیانو رونالدو را مجبور کرده بودند تا با کاترین مایورگا،  به توافق مالی برسد. کاترین مایورگا فردی است که اخیرا کریستیانو رونالدو را متهم به تجاوز در سال 2009 نموده و در عین حال اعلام کرده که کریس رونالدو در سال 2010 و به منظور اجتناب از فاش شدن این خبر، قراردادی را با او به امضا رسانده ومبلغ 375 هزار دلار به او بابت حق السکوت پرداخت کرده. حالا خانم مایورگا گفته که هدف کریس از امضای این قرارداد، دفن کردن این اتفاق جنجالی بوده؛ چرا که در همان سال از منچستریونایتد به رئال مادرید منتقل شد  و قصد داشته با چهره ای موجه به این تیم بپیوندد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه کورئیو دا مانیا،  وکلای کریس در همین هفته در شهر لیسبون، پایتخت پرتغال با او دیدار کردند تا استراتژی کریس برای دفاع از خودش و وجهه اش را به او اعلام نمایند. 

اما این طور به نظر می رسد که کریس تحت فشار باشگاه مادریدی مجبور به امضای صلح نامه با کاترین مایورگا شده است. ایده رئالی ها هم به منظور محافظت از وجهه ستاره تیمشان بود و هم وجهه باشگاه. 

صلح نامه میان کریس رونالدو و کاترین مایورگا در سال 2010 به امضا رسید. حالا نزدیکان کریس که دفاع از وجهه او را برعهده دارند در این رابطه گفته اند:«یکی از بحث های مهمی که کریس از آن برای توجیه کردن امضایش پای آن قرارداد استفاده خواهد کرد، این است که تحت فشار باشگاه رئال مادرید مجبور به این کار شده. در آن زمان کریس به تازگی قراردادی نجومی را باباشگاه اسپانیایی به امضا رسانده بود و نگرانی های فراوانی درمورد وجهه او وجود داشت. نگرانی ها زمانی افزایش یافت که او در تعطیلات تابستانی اش در آمریکا، در کانون توجهات بود و حتی تصاویری از او درکنار پاریس هیلتون در یک میهمانی شبانه نیز منتشر شده بود.»

به گفته این منابع، رونالدو شخصا مخالف امضای هرگونه توافق مخفیانه ای با مایورگا بوده، تا اینکه از سوی باشگاه رئال مادرید تحت فشار قرار گرفته.


6363