بایرنی ها، دوباره منتظر نظر سگ یوپ هاینکس!

بایرنی ها، دوباره منتظر نظر سگ یوپ هاینکس!

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته کارلو آنچلوتی، سرمربی وقت بایرن، در هفت هفته ابتدایی بوندس لیگا نتایج ضعیفی کسب کرد. عملکرد او طی این مدت و در نهایت شکست برابر پاری سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا موجب شد تا از سرمربیگری این تیم برکنار و در ادامه یوپ هاینکس به‌عنوان جانشین او انتخاب شود.

اکنون نیز اتفاقاتی مشابه سال گذشته برای بایرن مونیخ که نیکو کوواچ سرمربی آن است، تکرار شده و آنها بعد از اینکه چهار برد متوالی در شروع فصل بوندس لیگا به دست آوردند، در سه مسابقه اخیر لیگ یک تساوی و دو شکست پیاپی داشتند و از سوی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا نیز برابر آژاکس هلند به تساوی رسیدند تا دوباره شایعات زیادی برای تغییر در کادر فنی بایرنی‌ها مطرح شود.

فصل گذشته بعد از برکناری کارلو آنچلوتی، اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ با یوپ هاینکس تماس گرفت و بعد از توافق با این مربی، هدایت تیمش را به او سپرد که در نهایت هم توانستند به قهرمانی در بوندس لیگا دست پیدا کنند.

عدم نتیجه‌گیری بایرن مونیخ با نیکو کوواچ و شایعه تغییر سرمربی این تیم ، موجب شده تا هواداران بایرن یاد اتفاقات سال گذشته بیافتند و در همین رابطه توئیت‌های زیادی انتشار دهند.

سال قبل هاینکس بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی بایرن مونیخ، در نخستین مصاحبه خود عنوان کرد: «وقتی اولی هوینس با من تماس گرفت تا هدایت بایرن را برعهده بگیرم، ابتدا با همسر و خانواده‌ام و بعد با سگم، کانِدو مشورت کردم!؛ سگم هم در پاسخ به سوال من پارس کرد که حرکت او را موافقت حساب کردم."

در حال حاضر نیز با توجه به اینکه با گذشت هفت هفته از بوندس لیگا آلمان گذشته و بایرن مونیخ شرایط خوبی ندارد، دوباره زمزمه‌های اخراج نیکو کوواچ و بازگشت هاینکس به میان آمده که همین اتفاق موجب شده تا هواداران بایرن توئیت‌های طنز زیادی منتشر کنند و عنوان کنند که دوباره هوینس با هاینکس تماس خواهد گرفت و هاینکس نیز در مورد بازگشت به آلیانس آرنا با سگ خود مشورت می‌کند.