ادامه طلسم ناکامی آگوئرو در آنفیلد: 10 بازی بدون گل

ادامه طلسم ناکامی آگوئرو در آنفیلد: 10 بازی بدون گل

سایت رسمی فوتبالی- منچسترسیتی در بازی یکشنبه شب خود در خانه لیورپول به تساوی بدون گل رضایت داد.

سرخیو آگوئرو که در طول دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس هرگزنتوانسته تا در خانه لیورپول خوش بدرخشد، در بازی امشب هم کم فروغ بود و روند ناکامی اش در گلزنی در آنفیلد ادامه یافت.

در دقایق پایانی بازی، سیتی این فرصت را داشت تا از روی ضربه پنالتی به گل برتری برسد که ریاض محرز این فرصت طلایی را از دست داد.

پپ گواردیولا در مقایسه با بازی قبلی تیمش مقابل هوفنهایم در لیگ قهرمانان اروپا که با برد 1-2 سیتی به پایان رسید، پنج تغییر در ترکیب تیمش اعمال کرده بود. تیم گواردیولا در این بازی تنها 51% مالکیت توپ را در اختیار داشت و این حکایت از کار سخت آبی پوشان در ورزشگاه آنفیلد و مصاف با شاگردان کلوپ داشت. بازیکنان سیتی در طول تمام دقایق بازی تنها 6 شوت به سمت دروازه حریف داشتند که 5 تا از این شوتها در نیمه دوم زده شد.

سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی سیتی برای دهمین بار درعمر ورزشی اش در ورزشگاه آنفیلد به میدان رفت.او مجموعا 8 بار با پیراهن سیتی و دوبار با پیراهن اتلتیکومادرید در خانه لیورپول به میدان رفته ولی دراین بازی هم نتوانست تا در آنفیلد به گل برسد تا طلسم ناکامی او در گلزنی در آنفیلد ادامه یابد.


کلوپ و گواردیولا حالا در لیگ انگلیس رودرروی هم قرار می گیرند و پیش از این هم به عنوان سرمربیان دورتموند و بایرن مونیخ بارها با هم روبرو شده بودند.

با تساوی بدون گل لیورپول و سیتی، هر دوی این تیمها در رقابتهای این فصل لیگ برتر بدون باخت ماندند و بدین ترتیب کورس رقابت برای قهرمانی لیگ برتر همچنان داغ و پرهیجان دنبال می شود. حالا بازیکنان برای ملحق شدن به اردوی تیمهای ملی، تیمهای باشگاهی شان را ترک می کنند و رقابت های لیگ برتر روز 20 اکتبر دنبال خواهد شد

درآن روز سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان برنلی خواهد بود و لیورپول در خارج از خانه به مصاف هادرزفیلد می رود. پس از آن هم بازیهای لیگ قهرمانان انتظار تیمها را می کشد. سیتی مقابل شاختار دونتسک قرار خواهد گرفت و لیورپول با ستاره سرخ بلگراد روبرو خواهد شد.

6363