رئال مادرید و بحرانی که کسی از آن جان سالم به در نمی برد

رئال مادرید و بحرانی که کسی از آن جان سالم به در نمی برد

سایت رسمی فوتبالی رئال مادرید در آخرین بازی اش دوباره تن به باخت داد و این بار مغلوب آلاوس شد. یک باخت دیگر که دومین شکست متوالی این تیم است، حالا اوضاع را برای این تیم بحرانی کرده. رئالی ها هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا در خانه زسکامسکو به زانو درآمده بودندو شنبه شب هم مقابل آلاوس شکست خوردند. تیم لوپتگی تقریبا 7 ساعت (چهار بازی و نیم) است که طعم گلزنی را نچشیده و این آمار فاجعه باری برای تیمی مثل رئال مادرید است.

حالا کهکشانی ها در بحرانی گرفتار شده اند که باید مقصران آن را یافت تا بتوان آن را برطرف کرد. 

لوپتگی همه را دعوت به آرامش می کند وتاکید دارد که تازه در ماه اکتبر هستیم و حرفش هم درست است ولی وقتی تیمی 6ساعت و49 دقیقه است به گل نرسیده و در 4بازی متوالی طعم برد را نچشیده، نمی توان آرام بود. رئال از شروع این فصل 4 باخت داشته (درسوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو و بعد درمصاف با سویا، سپس مقابل زسکا مسکو و حالا درجدال با آلاوس).

زنگهای خطردربرنابئو به صدا درآمده اند ووقفه بازیهای ملی، طولانی تراز هرزمان دیگری سپری خواهد شد. بازی بعدی رئال روز 20 اکتبر مقابل لوانته خواهد بودو آنچه مسلم است، وجود بحران در تیم است و از آنجا که این بحران مقصران متعددی دارد کسی از آن جان سالم به درنخواهد برد.

برنامه ریزی نامناسب برای پرکردن جای کریس

شروع متزلزل رئال در رقابتهای این فصل نتیجه برنامه ریزی نامناسب ورزشی باشگاه است. کریس، برترین گلزن تاریخ رئال الا دیگر دربرنابئو نیست. بازیکنی که به طور میانگین درهربازی بیش از یک گل می زد وبا بودنش گویی بازی 0-1 شروع می شد. طبق گفته کیلورناواس:«خورشید را نمی توان پشت تنها یک انگشت پنهان کرد.» و جای خالی کریس بیش از هرزمانی احساس می شود.با رفتن کریس، رئالی ها نتوانستند نیمار را بخرند وحالا ماریانو جانشین کریس است.

یک فصل دیگر رئالی ها فقط به تضعیف رختکنشان پرداختند.و درمقایسه با دو فصل قبل، آنها دیگر په په، خامس، موراتا، کواچیچ و کریس را ندارند. مصدومیت بیل و بنزما در بازی با آلاوس باعث شد تا لوپتگی خط حمله تیمش را به آسنسیو، ماریانو و وینیسیوس بسپارد

لوپتگی و پذیرش مسئولیت باخت

اگرچه لوپتگی مسئولیت باخت تیمش را به گردن گرفت ولی حالا او وتیمش به بخش سیاه تاریخ باشگاه مادریدی می پیوندند. دومین تیم تاریخ رئال که درطولانی ترین مدت زمان ممکن موفق به گلزنی نشده اند.با ششمین آمار گلزنی ضعیف از ابتدای فصل (تنها با زدن 17 گل در11 بازی). رئال در مسکو درشرایطی تن به شکست داد که موقعیتهای فراوانی را هدر دادو 3 توپ هم به تیرک خورد ولی در بازی با آلاوس آنها حتی این تعداد موقعیت هم نداشتند. رئال قابل پیش بینی تر از همیشه بود و عمقی کار نمی کرد. آلاوس هم با بهره گیری از تنبلی حریف، در ثانیه های پایانی تیرخلاص را به تیم لوپتگی زد. بیل و بنزما قبل از مصدومیتشان هم کار خاصی را انجام ندادند

افت شدید بنزما

کریم بنزما دراین بازی مصدوم شد ولی او در هفت بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی نشده و افت او، کاملا در افت تیم تاثیر مستقیم دارد.

بدشانسی لوپتگی در مصدومیتها

مصدومیتها هم سنگهای جلوی پای لوپتگی را بیشتر کرده اند. او در بازی شنبه شب بنزما و بیل را هم از دست داد؛ در دیداری که کارواخال، مارسلو و ایسکو به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

آنچه مسلم است این است که رئال خوب کار نمی کند و در طول 14 روز آینده هم نمی تواند تمام این مشکلات را برطرف کند. درکنار تمام این صحبتها، رئال سه هفته دیگر باید در نوکمپ به مصاف بارسا برود و با این شرایط، آنها کار سختی را در بازی ال کلاسیکو خواهند داشت.