رکورد گلزنی حیرت آور آلکاسر: شش گل در 81 دقیقه

رکورد گلزنی حیرت آور آلکاسر: شش گل در 81 دقیقه

سایت رسمی فوتبالی- پاکو آلکاسر ستاره اسپانیایی دنیای فوتبال از زمان انتقالش به بوروسیا دورتموند حسابی خوش می درخشد. در فاصله دو روز مانده به اعلام لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی اسپانیا توسط لوئیس انریکه، مهاجم اسپانیایی دورتموند که قرضی از بارسا به این تیم پیوسته، سه گل به آگزبورگ زد تا در برد 3-4 تیمش نقش پررنگی را ایفا کند.

آلکاسر برای زدن این سه گل به آگزبورگ به تنها 31 دقیقه زمان نیاز داشت تا نتیجه بازی را تغییر داده و سه امتیاز سرنوشت ساز را برای تیمش کسب کند. او بازی شنبه شب تیمش مقابل آگزبورگ را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد و در دقیقه 59 بازی بود که لوسین فاوره، سرمربی دورتموند او را به جای ماکسیمیلیان فیلیپ روانه میدان کرد.

تنها 3 دقیقه بعد از ورود آلکاسر به میدان بود که او توانست بازی را به تساوی بکشد. آلکاسر در دقیقه 62 بازی برای دورتموند گلزنی کرد تا بازی 1-1 شود؛ در دقیقه 80 او مجددا برای دورتموند به گل رسید و بازی را 2-2 کرد. پس از گل ماریو گوتزه که گل سوم دورتموند بود، آلکاسر در دقیقه 95 مجددا گلزنی کرد تا برد شیرینی را برای تیمش رقم بزند.

با سه گلی که او در31 دقیقه حضور دراین بازی به ثمر رساند، آلکاسر تعداد گلهایش در رقابتهای این فصل بوندس لیگا را به عدد6 رساند. و جالب اینجاست که برای به ثمررساندن این شش گل او تنها به 81 دقیقه زمان نیاز داشته. آمار گلزنی او خیره کننده است و به طور میانگین او در هر13.5 دقیقه حضورش در زمین یک گل به ثمر رسانده. در دو بازی پیشین دورتموند هم او برای تیمش گلزنی کرد. در برد 1-3 مقابل اینتراخت فرانکفورت، آلکاسر در 23 دقیقه حضورش در زمین، برای تیمش گلزنی کرد و در بازی با بایرلورکوزن هم با گلهایی که به ثمر رساند در برد 4-2 تیمش نقش سرنوشت سازی داشت.


به علاوه آلکاسر هفته گذشته و در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تا دروازه موناکو را باز کند و عملکرد خیره کننده اش قطعا از چشمان تیزبین لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پنهان نمانده است ودیریا زود باید منتظر دعوت دوباره او به اردوی لاروخا باشیم؛ اتفاقی که از سال 2015 دیگر برای آلکاسر رخ نداده است

6363