دیبالا: فصل گذشته از رئال مادرید قوی تر بودیم

دیبالا: فصل گذشته از رئال مادرید قوی تر بودیم

سایت رسمی فوتبالی - پائولو دیبالا تاکید کرد که فصل گذشته هیچ تیمی بهتر از یوونتوس نبود و مدعی شد که می خواهد بعد از رونالدو و مسی در بین انسان ها بهترین بازیکن باشد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی آرژانتین مصاحبه ای مفصل با گازتا دلو اسپرت انجام داده و در آن نظرات و بلند پروازی های خود را نیز مطرح کرده است. این بازیکن درباره لیگ قهرمانان اروپا و آرزوی رسیدن به آن گفت: " من حاضر هستم اسکودتو را برای لیگ قهرمانان قربانی کنم. در واقع فصل گذشته نیز حاضر به انجام چنین کاری بودم. حالا انتظارات واقعا بالا رفته اما ذهنیت همان است: پیروزی در همه بازی ها. "

یوونتوس فصل گذشته در مسابقه ای بحث برانگیز برابر رئال مادرید شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد. دیبالا درباره آن بازی گفت: " فکر نمی کنم تیمی قوی تر از یوونتوس در فصل گذشته وجود داشت. درست است که رئال مادرید قهرمان شد اما آنها ثابت نکردند که قوی تر از ما هستند. اگر ما از آن مرحله صعود می کردیم، همه چیز تغییر می کرد. از نظر من ما باید قهرمان اروپا می شدیم و همه می گفتند که ما بهترین هستیم. هیچی تیمی قوی تر از ما نبودیم. پیروزی در برنابئو به ما قدرت و باور داد. تیم با عزم و روحیه باورنکردنی رفت تا در مادرید پیروز باشد. هم تیمی ها به من گفتند که بازیکنان رئال آشفته بودند و با نگرانی به هم نگاه می کردند چون خیلی کم اینطور سه گل دریافت کرده بودند. 

دیبالا: رونالدو و مسی در زمین غیرمعمولی هستند

فکر می کنم این بازی بود که رونالدو را مجاب به حضور در یوونتوس کرد. او قدرت ما را درک کرد و تصمیم خود را گرفت. او بسیار باهوش است و پیش از دیگران شرایط را می سنجد. چیزی که درباره رونالدو ما را شگفت زده می کند، عادی بودن اوست. اگر او را در شبکه های اجتماعی یا تلویزیون ببینید، نظر متفاوتی از آنچه هستند دریافت می کنید اما در واقعت او شبیه ماست. او به خوبی تمرین می کند و در هر جلسه تمرین 100 درصد تمرکز دارد اما مانند بقیه شوخی می کند. او همیشه با کانسلو شوخی دارد و می گوید از وقتی شروع به نوشیدن در کنار ما آمریکای جنوبی ها کرده، ایتالیایی اش بهتر شده است. "

الساندرو دل پیرو گفته بود که دیبالا و امباپه وارث مسی و رونالدو هستند. مهاجم تیم یوونتوس درباره این نظر گفت: " برای این حرف رونالدو و مسی باید در انتهای زندگی حرفه ای خود باشند اما آنها همچنان کارهای بی نظیری انجام می دهند. مسی و رونالدو فرای حد معمول هستند. هدف من این است که بین انسان ها بهترین باشم. از دیگر انسان ها، من ایسکو را می پسندم چون هرگز توپ را از دست نمی دهد. اما نیمار و امباپه نیز بازیکنان بسیار خوبی هستند. وقتی بچه بودم آرزو داشتم برنده توپ طلا باشم. اگر می خواهید پیشرفت کنید باید اهداف بزرگ داشته باشید. "

1070