اسکولز: مورینیوی نالان باید در منچستریونایتد بماند

اسکولز: مورینیوی نالان باید در منچستریونایتد بماند

سایت رسمی فوتبالی - پل اسکولز از ناله و انتقادهای مورینیو ناراحت است اما اعتقادی به اخراج این مربی از منچستریونایتد نیز ندارد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن محبوب اولدترافورد و قهرمان 11 دوره لیگ برتر، پل اسکولز، مدعی شده بود که رفتار مورینیو باعث خجالت باشگاه است و تایید کرده بود که از اخراج نشدن این مربی پس از شکست 3 - 1 برابر وستهام شگفت زده شده است. این صحبت ها به فشارهایی که پس از 4 بازی بدون پیروزی و رابطه پر تنش بر مربی پرتغالی وجود داشت، اضافه کرد. رایان گیگز روز پنج شنبه از خوره مورینیو حمایت کرد و هشدار داد که اخراج او بی ثباتی را در تیم افزایش می دهد و حالا پل اسکولز نیز نظر خود درباره شرایط این مربی 55 ساله در یونایتد را صریحا اعلام کرد. 

اسکولز به رادیو 5 بی بی سی گفت: " بله من فکر می کنم که مورینیو باید در منچستریونایتد بماند. تنها چیزی که درباره او دوست ندارم این است که از ناله هایش درباره آن چیزهایی که در اختیار ندارد، خسته شده ام. فکر می کنم او واقعا باید بر آنچه در اختیار دارد، تمرکز کند. فکر کنم او بازیکنان با کیفیتی در تیم دارد که اعتماد به نفس پایینی دارند. خوزه در طول این سال ها مربی بی نظیری بوده و رکوردهایش این موضوع را نشان می دهد. او یکی از بهترین هاست. حالا دوست دارم او در تیم بماند. فکر می کنم این بزرگترین چالش مربیگری او باشد و به ما نشان دهد که چه مربی خوبی است. "

1070