دلایل انتظار بالای گری نویل از تیم خوزه مورینیو

دلایل انتظار بالای گری نویل از تیم خوزه مورینیو

سایت رسمی فوتبالی - اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، گری نویل، اذعان دارد که ابتدای فصل برای تیم سابقش طبق انتظار پیش نرفته است.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد از دو بازی آغازین این فصلش، سه امتیاز کسب کرده است.

آنها در روز اول رقابت ها لسترسیتی را 2-1 شکست دادند و سپس هشت روز پیش، یک باخت شگفت آور در برابر برایتون تجربه کردند.

خوزه مورینیو مربی این تیم، از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در تابستان، و همچنین دسترسی کمش به بازیکنان ترکیب اصلی در رقابت های پیش فصل، که به دلیل بازگشتن دیر آنها از جام جهانی بود، گله کرد.

نویل گفت او از یونایتد انتظار داشت تا از نیمه دوم فصل پیش، که بعد از منچستر سیتی صدر نشین توانستند در رده دوم بایستند، تبعیت کنند.

گری نویل در مورد منچستر یونایتد می گوید: "اوضاع طبق پیش بینی پیش نرفته است. شروع غیر مستحکم از لحاظ بازگرداندن بازیکنان، مسئله ای است که همه تیم ها با آن سر و کار دارند."

با این حال، الکسیس سانچز که در ژانویه به این تیم پیوسته بود به دلیل مصدومیت به در دیدار برابر برایتون حضور نداشت، و نمانیا ماتیچ نیز به همین علت، دو بازی ابتدایی فصل را از دست داده است.

و نویل پیش از دیدار امشب مقابل تاتنهام گفته است که این دلیل عملکرد نه چندان خوب یونایتد تا اینجای فصل است.

گری نویل در شبکه اسکای اسپورت گفت: "فکر می کنم این دلیل اصلی (عملکرد بد بازیکنان) باشد. زمانی که به فصل گذشته نگاه کنیم، از کریسمس واضح بود که منچستر سیتی فاتح لیگ خواهد شد. اما چیزی که شما به آن پرداختید این بود که سانچز از زمان پیوستن به این باشگاه عملکرد خوبی نداشته است، اما شما گفتید سه یا چهار ماه وقت برای منچستر یونایتد وجود دارد تا به فرم مناسب برای رقابت جهت کسب قهرمانی لیگ برسند. اوضاع طبق پیش بینی پیش نرفته است. شروع غیر مستحکم از لحاظ بازگرداندن بازیکنان، مسئله ای است که همه تیم ها با آن سر و کار دارند. با مصدومیت سانچز، آنها ناچار به تغییر وضعیت تیم در هفته های اول فصل شدند. بنابراین شروع روان و مناسبی که مد نظر خوزه مورینیو باشد بدست نیامده است. در پیش فصل، تیمی که به بازی گرفته می شد، با تیمی که او به عنوان یازده مرد اصلی اش می خواست کاملا متفاوت بود. بنابراین، هرچه زودتر رسیدن به بهترین عملکرد بازیکنان در زمین، بسیار حیاتی و مهم می باشد."

مورینیو برای بازی مقابل تاتنهام، شش تغییر در تیمش ایجاد کرده است.

آنتونیو والنسیا، کریس اسمالینگ، فیل جونز، آندر هررا، جسی لینگارد و ماتیچ در بازی هستند.