پیش بازی پدیده مشهد - فولاد خوزستان؛ جنوبی ها به دنبال حذف صدرنشین!

پیش بازی پدیده مشهد - فولاد خوزستان؛ جنوبی ها به دنبال حذف صدرنشین!

وبسایت فوتبالی-  دو تیم پدیده مشهد و فولاد خوزستان یکی از پیکارهای حساس جام حذفی را برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم پدیده مشهد و فولاد خوزستان به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) پیکار حساسی را در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی برگزار می کنند.

شاگردان یحیی گل محمدی در پدیده که صدرنشینی لیگ برتر را تجربه می کنند در هفته اخیر با مشکلات مالی روبرو بوده اند و همین موضوع باعث شد تا اعتصاب بازیکنان را به دنبال داشته باشد. از همین رو تیم مشهدی بدون تمرین درست و حسابی پای به میدان جام حذفی می گذارد و هیچ بعید نیست با افتی فاحشدر کارهای تاکیتیکی و تیمی روبرو شود.

اما در طرف مقابل فولاد خوزستان که حال و روز خوبی در لیگ برتر ندارد با انگیزه های متفاوتی در جام حذفی به میدان می رود. شاگردان ایلی استان رومانیایی با علم به اینکه حریفشان در طول هفته گذشته تمرینات منظمی نداشته با روحیه بالایی وارد میدان می شوند. ضمن اینکه آنها می دانند این بهترین فرصت است تا با یک تیر دو نشان بزنند و ضمن پیروزی در خانه حریف و صعود به دور بعدی بازیها ، با روحیه بهتری در پیکارهای لیگ برتر حاضر شوند.

چهره ویژه، محمد رضا خلعتبری: با اینکه مهاجم تند و تیز پدیده را بیشتر به عنوان یک گلزن می شناسیم اما مهاج اسبق تیم ملی این روزها بیش از اینکه برای تیمش گل بزند، گل می سازد. این پیکار فرصت مناسب دیگریست تا خلعتبری گل بسازد و یونس شاکری هم گل بزند ، اگر و اگر این مهاجم گریزپا در آمادگی به سر ببرد و با حوصله فوتبال بازی کند.

جمعه 13 مهر 1397

ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، ساعت 16:35

پیکاری از مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی

بازی در دور قبلی: ذوب آهن اصفهان یک- پدیده مشهد 2، فولاد خوزستان 7 - مس شهربابک صفر 

محرومان: دو تیم محرومی برای این پیکار ندارند

تیم داوری: محمدرضا اکبریان – بابک داوری – عسگر محمدی – حسین زیاری

ناظر: محمدعلی فروغی

2526