استقلال خوزستان دو - صنعت نفت پنج / اولین برد برزیل ایران در 90 دقیقه

استقلال خوزستان دو - صنعت نفت پنج / اولین برد برزیل ایران در 90 دقیقه

سایت فوتبالی - استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان دربی بسیار زیبایی را برگزار کردند. دیداری که 7 گل داشت و صنعت نفت که در دور قبلی جام حذفی موفق شده بود از باخت جلوی تراکتورسازی فرار کند و تیم ثروتمند تبریزی را در ضربات پنالتی شکست دهد این بار هم از باخت مقابل استقلال خوزستان یک برد دلچسب ساخت تا شاگردان سرجیو برای اولین بار در این فصل موفق شده باشند در طول 90 دقیقه در یک بازی برنده شوند.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، احمد آل نعمه، ساسان شیرمردی، یونس دلفی(58 - مجتبی رمضانی)، میثم کریمی(73- رضا درویشی)، وحید خشتان، ایمان مبعلی، محمدرضا مظاهری(64- ایوب کلانتری)، مصطفی کیانی، مهرداد پور ابوالقاسم و میثم شاه مکوندزاده 

ترکیب صنعت نفت: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، اکبر ایمانی(40 - حامد پاکدل)، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم(78 - مسلم مجدمی)، جعفر سلمانی(89 - بالوتلی) و رضا جبیره 

شرح گل: 

دقیقه 8: محمدرضا مظاهری با یک ضربه سر دروازه گردان را باز کرد.

دقیقه 24: ایمان مبعلی با یک ضربه ایستگاهی بسیار زیبا توانست تماشاگران استقلال خوزستان را برای دومین بار خوشحال کند

دقیقه 33: صنعت نفت دوباره صاحب ضربه پنالتی شد. این بار ریکانی به جای کرار پشت توپ ایستاد و با یک ضربه محکم توانست یکی از گلهای خورده را جبران کند.

دقیقه 47: در وقتهای تلف شده نیمه اول رضا جبیره با یک قیچی بسیار زیبا بازی را به تساوی کشاند.نکته جالب اینکه تماشاگران صنعت نفت بعد از گل او اکبر ایمانی را تشویق کردند. بازیکنی که در دقیقه 40 تعویض شده بود.

دقیقه  55: در یک اتفاق نسبتا عجیب، صنعت نفت برای سومین بار صاحب ضربه پنالتی شد که این بار کرار پشت توپ ایستاد و بر خلاف نیمه اول توانست توپش را وارد دروازه کند.

دقیقه 66: جعفر سلمانی با یک ضربه سر شیرجه ای صنعت نفت را به رسیدن به مرحله بعدی جام حذفی امیدوارتر کرد.

دقیقه 74: پاس کرار در داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان به سلمانی رسید و او در شرایطی که مدافعان استقلال فقط نقش تماشاچی را داشتند گل دوم خودش و گل پنجم صنعت نفت را به ثمر رساند.

دقایق حساس

دقیقه 30: فرزین گروسیان ضربه پنالتی کرار جاسم را گرفت.

دقیقه 39: ضربه محکم یونس دلفی با اختلاف کمی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.

دقیقه 45: کرار که انگیزه زیادی برای گلزنی دارد با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه شانسش برای گلزنی را امتحان کرد که گروسیان مانع او شد.

دقیقه 49: ضربه کرار با برخورد به بازیکنان استقلال خوزستان به کرنر رفت. کرار که در نیمه اول پنالتی اش را خراب کرده تلاش زیادی برای جبران این ناکامی دارد.

دقیقه 58: وحید خشتان آنقدر برای به تساوی کشاندن بازی عجله داشت که توپش را با بی دقتی به بیرون زد.

دقیقه 88: گروسیان به سلمانی اجازه هت تریک را نداد و به صورت درازکش شوت او که از پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان زده شده بود را مهار کرد.

اخطار: کرار جاسم از صنعت نفت

1984