خشم ویدال از حضور 4 دقیقه ای اش در زمین

خشم ویدال از حضور 4 دقیقه ای اش در زمین

سایت رسمی فوتبالی- اندکی بعد ازاتمام دیدار دوتیم بارسلونا و تاتنهام از سری بازی های دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بارسا خشمش را از حضور 4 دقیقه ای اش در جریان بازی ابراز کرد.

ویدال در صفحه اینستاگرامش یک ایموجی را منتشر کرد که نشان از خشم و عصبانیت می دهد. او در کنار این ایموجی هیچ متن یا جمله ای ننوشت ؛ چرا که همین ایموجی خشمگین با صورتی برافروخته، از حال دل او خبر می دهد. اینطور به نظر می رسد که ویدال از جایگاهش در تیم کاتالان راضی نیست.

در دقیقه 86 بازی چهارشنبه شب ورزشگاه ومبلی بود که ارنستو والورده ویدال را به جای آرتور روانه میدان کرد. این درحالی بود که ویدال بخش عمده ای از نیمه اول را در حال گرم کردن خودش بود و بعد از مصدومیت سرخیو بوسکتس، سرمربی تیم قصد داشت تا او را به جای بوسی به زمین بفرستد که البته بوسکتس توانست خودش به زمین برگردد.

با مروری بر دقایقی که ویدال در طول فصل برای بارسا بازی کرده، می توان شرایط او را بهتر درک کرد. در بازی بارسلونا مقابل آیندهوون در دور اول بازیهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا او در دقیقه 84 بازی و درشرایطی که بازی 0-3 دنبال می شد، به جای راکیتیچ وارد زمین شد و مجموعا در این دو بازی اروپایی7 دقیقه برای تیمش بازی کرده.

درپایان هفته هفتم رقابتهای این فصل لالیگا، ویدال مجموعا 164 دقیقه درترکیب بارسا قرار گرفته. او در بازیهای تیمش مقابل خیرونا و اتلتیک بیلبائو در ترکیب اصلی بود که هردوی این بازیها با تساوی به پایان رسیدند و در هردوی این دیدارها، والورده او را قبل از دقیقه شصتم بازی تعویض کرد. در بازی با خیرونا ویدال در دقیقه 55 از زمین خارج شد ودرمصاف با بیلبائو در دقیقه 58 زمین را ترک کرد.

درسوپرکاپ اسپانیا و مصاف بارسا با سویا هم ویدال تنها 4 دقیقه درترکیب تیم کاتالان قرار گرفت و در دقیقه 86 بازی به جای دمبله روانه میدان شد. اما گویا ویدال تمایل زیادی دارد تا دقایق بیشتری برای تیمش بازی کند. او در لیست بازیکنانی که بیشترین دقایق در طول این فصل برای بارسا بازی کرده اند، در رده پانزدهم است و فقط بیشتر از رافینیا، منیر، دنیس و سامپر به میدان رفته است.


6363