نامجو مطلق: استقلال امروز شکست بخورد کار برای شفر سخت خواهد شد

نامجو مطلق: استقلال امروز شکست بخورد کار برای شفر سخت خواهد شد

وبسایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در صورتی که امروز استقلال در جام حذفی شکست بخورد شرایط برای وینفرد شفر سخت می‌شود.

به گزارش فوتبالی، مجید نامجومطلق در خصوص دیدار امروز استقلال برابر نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال بازی سختی پیش رو خواهد داشت. جام حذفی جای اشتباه نیست و اگر آبی پوشان می خواهند به قهرمانی در جام حذفی برسند باید این حریف سخت کوش را شکست داده تا بتوانند یک مرحله به قهرمانی نزدیک شوند.


وی افزود: سال گذشته هم استقلال با ۵ بازی توانست جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد. بنابراین شفر باید ترکیبی را به زمین بفرستد که بتواند پیروز از زمین خارج شود در غیر این صورت شرایط برای او سخت خواهد شد.


پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم آبی پوشان از این بازی، شرایطشان متفاوت شده و نتایجی در خور نام استقلال کسب کرده و بتوانند با بازی های خوب در لیگ خود را به بالای جدول برسانند.


نامجو مطلق همچنین با اشاره به تساوی بدون گل سرخابی ها در دربی گفت: فکر می کردیم استقلال با توجه به نیاز به بردی که دارد یک بازی هجومی را در دستور کارش قرار دهد و تنها هدفش کسب سه امتیاز این دیدار است تا بتواند موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد. متأسفانه بر خلاف انتظار همگان شاهد یک بازی بی کیفیت، کسل کننده و بی برنامه بودیم و دو تیم تنها به دنبال زدن زیر توپ بودند و حتی نتوانستند ۵ پاس سالم به یکدیگر داده تا تماشاگران حداقل تاحدودی از این بازی راضی باشند.


پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس به خاطر بازی با السد محتاط وارد زمین شده است یا خیر؟ گفت: به طور حتم پرسپولیس محتاط بازی کرد و نمی خواست بازنده این دیدار باشد زیرا می دانست باخت مقابل استقلال از لحاظ روحی و روانی، آنها را در شرایط بدی قرار خواهد داد ولی در مجموع فکر می کنم هر دو مربی به تساوی راضی بودند و در پایان هم دیدیم که هر دو از عملکرد تیم هایشان بسیار خرسند بودند.


نامجو مطلق در خصوص عملکرد الحاجی گرو و طارق همام گفت: فلسفه گرفتن بازیکنان خارجی را یا ما نمی دانیم و یا فوتبالمان نمی داند. وقتی بازیکن خارجی جذب می کنیم باید به مراتب بهتر از بازیکنان داخلی باشد. زمانی که ما هم در خارج از کشور بازی می کردیم اگر عملکردمان بد بود باید به مسئولان باشگاه توضیح می دادیم زیرا آنها ما را جذب کرده بودند که از نفرات داخلی، عملکرد بهتری داشته باشیم. متأسفانه سطح کیفی بازیکنان خارجی که به ایران می آیند در کل پایین است و تنها در بعضی مواقع بازیکنانی مثل جان واریو، تیام و یا نفراتی که حالا در تراکتورسازی و سپاهان بازی می کنند به ایران می آیند که عملکرد خوبی دارند.


پیشکسوت استقلال ادامه داد: در خصوص طارق همام و الحاجی گرو باید بگویم عملکرد طارق خوب بود البته نه مثل بازی های گذشته و او هم تحت تأثیر بازی بی کیفیت دیگر هم تیمی هایش قرار گرفته بود و الحاجی گرو هم که هنوز مشخص نیست در زمین چه می خواهد نتوانسته عملکردی خوب در فوتبال ایران داشته باشد.


9697