پیش بازی نفت مسجدسلیمان - استقلال/ به دنبال فرار از بحران

پیش بازی نفت مسجدسلیمان - استقلال/ به دنبال فرار از بحران

سایت فوتبالی – استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان به دنبال شکستن دو طلسم است.

به گزارش فوتبالی، امشب اولین بازی قهرمان فصل گذشته جام حذفی در این تورنمنت برگزار خواهد شد و شاگردان شفر در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر خواهند رفت. تیمی که با تنها یک گل زده در لیگ برتر صاحب ضعیف ترین خط حمله لیگ است اما جام حذفی داستان خاص خودش را دارد و قطعا علیرضا مرزبان و شاگردانش به دنبال خلق یک شگفتی هستند.

طلسم: اول گزارش گفتیم که استقلال به دنبال شکست دو طلسم در این بازی است. طلسم اول به ناکامی استقلال مقابل علیرضا مرزبان برمی گردد و استقلال در سه دیداری که با تیمهای این مربی بازی کرده هیچ وقت برنده نشده. طلسم دوم هم به گل نزدن آبی ها مقابل تیم های ایرانی برمی گردد و آبی ها بعد از هفته سوم و پیروزی 0-3 مقابل تراکتورسازی دیگر نتوانسته اند دروازه هیچ تیم ایرانی را باز کنند.

غایبان: مارکوس نویمایر کماکان مصدوم است و به جز او طارق همام و خسرو حیدری هم به این بازی نخواهند رسید. از طرف دیگر عباس عسکری تنها غایب نفتی ها برای بازی فردا شب است

چهره های ویژه: به احتمال زیاد حسین حسینی اولین بازی اش در فصل جدید را فردا شب مقابل نفت مسجد سلیمان انجام خواهد داد. آنطرف میدان هم میلاد میداوودی بازیکن سابق استقلال هم بعد از پایان مصدومیتش می تواند در دیدار امشب بازی کند.

نکته: 10 مهر برای وینفرد شفر روز ویژه ای است چرا که او سال گذشته و در این تاریخ به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و قطعا دوست دارد در اولین سالگرد حضورش در استقلال، با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان تیمش را از شرایط نه چندان خوبی که دارد خارج کند. تیم او بر خلاف سال گذشته، امسال به جز بازی با تراکتورسازی در سایر دیدارهایش نمایش تماشاگر پسندی نداشته و خود شفر بهتر از هر کسی می داند که پیروزی در بازی امشب می تواند استارتی باشد برای بازگشت استقلال به روزهای خوبش.

سابقه رویارویی: این دو تیم قبلاً دو بار در لیگ چهاردهم با هم روبه‌رو شده‌اند که استقلال در هر ۲ مرتبه با کلین‌شیت به پیروزی رسیده است.

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷، یک شانزدهم نهایی جام حذفی

نفت مسجدسلیمان-استقلال تهران

ساعت ۲۰:۳۰ / ورزشگاه شهید بهنام محمدی

کد خبر: 1984