رحمتی و عادت به کلین‌شیت‌

رحمتی و عادت به کلین‌شیت‌

سایت فوتبالی - سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در تمام بازی‌های تیمش در فصل جاری به عنوان مرد شماره یک به میدان رفته و در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشته است. 

مرد شماره یک آبی‌پوشان تهرانی که در این هفته موفق شد با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در دربی پایتخت، رکورد بیشترین کلین‌شیت‌ در این دیدار سنتی را به نام خود ثبت کند، عملکرد درخشانی را در این بازی به نمایش گذاشت و به آمار فوق‌العاده‌ای (شخصی و تیمی) در این زمینه دست یافت. رحمتی در 7 بازی گذشته، در ۵ دیدار بدون گل خورده بازی را به پایان رساند و در‌حال حاضر، در‌کنار وحید شیخ‌ویسی دروازه‌بان پیکان، با ۵ کلین‌شیت‌ در صدر رده‌بندی دروازه‌بان‌های فصل جاری لیگ برتر قرار گرفته است. 

رحمتی‌ این هفته در دربی پایتخت توانست یک بار دیگر کلین‌شیت‌ کرده و با پیشی گرفتن از احمدرضا عابدزاده، به تنهایی رکورددار ثبت کلین‌شیت‌ در دربی لقب بگیرد. سید مهدی رحمتی برای چهارمین فصل در ادوار مختلف لیگ برتر موفق به ثبت چنین آماری در 7 بازی ابتدایی‌اش شده؛ او در دوره‌های اول، دوم (در تیم فجرسپاسی شیراز) و دوازدهم (استقلال تهران) توانسته بود در ۷ بازی آغازین در لیگ برتر، ۵ کلین‌شیت‌ کند. 

کاپیتان استقلال در 6 بازی خانگی در لیگ برتر برای وینفرد شفر آلمانی به میدان رفته و تا‌کنون هیچ گلی در این بازی‌ها دریافت نکرده است. رحمتی علاوه بر 4 دیدار خانگی در این فصل، در 2 بازی خانگی فصل گذشته مقابل پرسپولیس و پارس‌جنوبی جم حضوری موفق داشت و در این 2 بازی هم کلین‌شیت‌ کرد. مهدی رحمتی رکورددار بیشترین کلین‌شیت‌ متوالی در بازی‌های خانگی استقلال در تاریخ لیگ برتر است؛ وی در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در 6 بازی خانگی متوالی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد. وحید طالب‌لو هم در پنجمین دوره لیگ برتر توانست در 5 بازی خانگی متوالی برای آبی‌پوشان کلین‌شیت‌ کند.

کد خبر: 1984