درویش: اگر دایی مسلمان را بخواهد او را جذب می‌کنیم

درویش: اگر دایی مسلمان را بخواهد او را جذب می‌کنیم

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بعید می‌دانم مسلمان از ذوب‌آهن جدا شود اما اگر دایی هر بازیکنی حتی مسلمان را بخواهد او را جذب می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی، رضا درویش در مورد بازی تیم‌های فوتبال نساجی و سایپا که با تساوی دو تیم به پایان رسید، اظهارداشت: به نظرم یک امتیاز از این بازی کافی نبود چون ما می‌خواستیم در کورس صدرنشینان بمانیم. به هر حال امتیاز گرفتن از نساجی آن هم مقابل هوادارانش کار راحتی نیست.

وی افزود: فکر می‌کنم ما در بازی نسبت به حریف بهتر بودیم و موقعیت‌هایمان هم بیشتر بود اما باز هم مشکلات داوری مثل بازی‌های گذشته در این بازی هم وجود داشت. شاید اگر داور خطای روی آرمان رمضانی را اعلام می‌کرد و به بازیکن حریف کارت قرمز می‌داد جریان بازی تغییر می‌کرد.

مدیر عامل باشگاه سایپا در واکنش به این موضوع که شنیده می‌شود محسن مسلمان پس از اینکه با باشگاه ذوب‌آهن به مشکل خورده قصد دارد شاگرد علی دایی شود، خاطرنشان کرد: من این موضوع را آلان از شما می‌شونم. مسلمان به تازگی راهی ذوب‌آهن شده و بعید می‌دانم از این تیم جدا شود اما ما هنوز جای خالی داریم و اگر علی دایی هر بازیکنی حتی مسلمان را بخواهد او را جذب می‌کنیم.