سلطانی: کل هزینه‌ استقلال خوزستان اندازه نصف قرارداد یکی از بازیکنان تراکتورسازی هم نیست

سلطانی: کل هزینه‌ استقلال خوزستان اندازه نصف قرارداد یکی از بازیکنان تراکتورسازی هم نیست

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت که عملکرد تیمش در بازی منجر به شکست ۶ بر صفر مقابل تراکتورسازی راضی‌کننده بوده است.

به گزارش وبسایت فوتبالی، امیر سلطانی در گفت‌و‌گویی درباره شکست 6 بر صفر تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل تراکتورسازی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر, اظهار داشت: درست است که بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند اما استقلال خوزستان یک تیم جوان است و شاید 8-7 بازیکن‌مان در این بازی 18-17 ساله بودند, آن هم مقابل تیم پرستاره تراکتورسازی و جوی که در ورزشگاه یادگار امام (ره) وجود دارد. یک سرمربی شجاع داریم که با این جوان‌ها موفق شدند مقابل تراکتورسازی شجاعانه بازی کنند. درست است نتیجه رقم خورده خوب نبوده اما اینکه این شجاعت برای بازی مقابل تیمِ خوب تراکتورسازی وجود داشته باشد, بسیار خوب است.

وی ادامه داد: کل هزینه تیم ما از لحاظ هزینه‌ای به نیمی از مبلغ قرارداد یکی از بازیکنان تراکتورسازی هم نمی‌رسد اما دیدید که تیم ما مقابل این تیم خوب بازی کرد. درست است که نتیجه رقم خورده راضی کننده نیست اما عملکرد‌ تیم در این بازی با توجه به داشته‌های‌مان بسیار راضی‌کننده بود. تیم به ریکاوری نیاز دارد و خوشبختانه این فرصت با تعطیلی مسابقات برای ما فراهم است. بازیکنان ما جوان هستند و می‌توانیم دوباره بعد از تعطیلات شروع خوبی را در لیگ داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: تیم ما با هزینه‌ اندکی بسته شده و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم مقابل تیمی مانند تراکتورسازی که هزینه زیادی کرده نتیجه خاصی بگیریم. تراکتورسازی تیم پرطرفداری است و هزینه‌هایی که امسال کرده نیز به درستی بوده است.